Noul Mercedes-Benz Actros demonstreaza eficienta in consumul combustibilului

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Mercedes-Benz Actros demonstreaza eficienta in consumul combustibilului

Noul Mercedes-Benz Actros demonstreaza eficienta in consumul combustibilului„Record Run 2011” însumeaza peste 10.000 de kilometri în circuitul dintre Rotterdam si Szczecin•    Noul Mercedes-Benz Actros demonstreaza eficienta în consumul combustibilului•    Campionul „Nardo”, la consum scazut, considerat etalon•    Transmisiune live online între 26 iunie si 4 iulie 2011Rotterdam/Stuttgart – S-a afirmat despre  noul Mercedes Benz Actros ca ar consuma cu între trei si sapte procente mai putin combustibil diesel, în comparatie cu cel mai bine vândut Actros MP 3 curent, depinzând de nivelul emisiilor. Aceasta afirmatie, lansata de catre producator cu ocazia premierei mondiale ce a avut loc acum câteva zile în Bruxelles, va fi acum testata în cadrul testului comparativ „Record Run 2011”, ce va avea loc între 26 iunie si 2 iulie. Ca parte din test, de Duminica dupa-amiaza un Actros 1845 LS nou, ce respecta standardul de emisii Euro 6 si unul ce întruneste standardul Euro 5 au pornit, complet încarcate, pe ceea ce este cunoscut drept un traseu tipic European ce strabate de la Est la Vest ruta de la Rotterdam la Szczecin si returul. Baza statistica pentru efectuarea comparatiei este programata a fi compusa din sase cicluri complete de sofat,  însumând aproximativ 10.000 de kilometri. Camionul de referinta este Actros 1844 LS MP 3, campion al consumului scazut de combustibil, în forma numita „Nardo”, ce detine recordul curent. Acest autovehicul a atins statutul de campion mondial în 2008, prin consumul minim de combustibil si economia record de CO2 în conditii de laborator la circuitul Italian de curse din Nardo, câstigând chiar un loc în Cartea Recordurilor. Desi traseul strabatut acoperea aceeasi distanta de 10.000 de kilometri, atât autovehiculul tractor, cât si semi-remorca au fost optimizate aerodinamic pentru încercarea de doborâre a recordului. Spre deosebire de încercarea precedenta, cele trei combinatii de Mercedes-Benz camion si semiremorca de cursa lunga ce iau parte din în „Record Run 2011” calatoresc pe ruta pornind din Olanda, via Germania, spre Polonia si înapoi, toate acestea în conditii normale de trafic. Multumita masurilor aproape complet automatizate de conducere, cruise control-ului si mentinerii unei viteze medii constante pentru toti cei trei competitor, dar si semiremorcilor standard, acest test ar trebui sa faca posibila marcarea oricarei diferente de consum determinata exclusiv de camionul tractor individual. Rezultatele finale vor fi determinate sâmbata, 2 iulie 2011, la miezul noptii, atunci când cei trei competitori vor trece de finishul  de la FutureLand, din Europortul din Rotterdam, dupa terminarea celui de-al saselea ciclu. Autovehiculele vor fi atunci realimentate cu combustibil si vor fi efectuate masuratori pentru ultima data la statia de alimentare Shell Portland din portul Rotterdam. Toate operatiunile de realimentare, sigilarea rezervoarelor de combustibil si a numeroaselor alte componente ale autovehiculelor, dar si evaluarea consumului de combustibil este condusa de catre compania Dekra, experta în evaluare si recunoscuta la nivel international, asigurând astfel ca datele evaluate de catre o parte terta neutra vor fi disponibile de Duminica, 3 iulie 2011.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *