Noul Mercedes Benz Actros – disponibil in Romania

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Mercedes Benz Actros – disponibil in Romania

Noul Mercedes Benz Actros – disponibil in Romania•    Noul Actros – disponibil pe piata autohtona, începând cu luna octombrie 2011•    Mai multi kilometri cu mai putin combustibil – o reducere de 4,5% a consumului de combustibil, la standardul Euro VI cu emisii ultra-clean •    O reducere de 7,6% a consumului de combustibil pentru noul camion în varianta optionala Euro V•    Confort: apartament de trei camere pentru sofer•    20 de milioane de kilometri parcursi pentru teste – “Trucks you can trust”Bucuresti / Azuga – Începând cu luna octombrie a acestui an, noul camion pentru transport de lunga distanta, Mercedes-Benz Actros este disponibil în România, reconfirmând astfel promisiunea diviziei Trucks pentru clientii din întreaga lume: “Trucks you can trust”. Noua stea din familia camioanelor Mercedes-Benz a fost lansata pe piata autohtona prin intermediul unui eveniment special dedicat clientilor si partenerilor, defasurat la Azuga, între 28 si 29 octombrie.Invitati de Mercedes-Benz România sa paseasca într-o noua dimensiune atunci când vine vorba despre cel mai nou camion Mercedes-Benz, toti cei prezenti la fata locului, pe parcursul celor doua zile, au facut cunostinta cu noul Actros, în cadrul unui program atractiv, plin de suprize placute, având în acelasi timp ocazia de a testa camionul.Cu o investitie totala de peste 1 miliard de euro pentru dezvoltarea completa a autovehiculului, noul Actros este primul camion care va intra în circulatie cu un design în conformitate cu noile cerinte Euro VI. Asteptarile sunt mari, având în vedere ca principalul concurent este actualul Actros MP3, cel mai bine vândut camion din Europa – peste 700.000 de unitati.Economia, manevrabilitatea superioara si confortul au reprezentat prioritatile pe parcursul dezvoltarii noului camion. Autovehiculul are o noua gama de cabine, noi motoare, un nou sasiu si un design atractiv cu unitati de iluminare deosebite. Design-ul îi confera camionului un aspect puternic si dinamic, evidentiind si caracterul aerodinamic nemaiîntâlnit, desavârsit în urma celor 2.600 de ore pe care modelul le-a petrecut în tunelul aerodinamic. În plus, dimensiunile externe ale cabinelor asigura generozitatea spatiului interior în care soferii pot lucra, locui si se pot destinde. Mai mult, manevrarea sigura si superioara este asigurata la noul Actros de un sasiu mai larg si mai rigid, creat special pentru autovehicule rutiere si un nou sistem de directie. Mercedes-Benz scrie un nou capitol în domeniul sistemelor de siguranta prin introducerea sistemului unic Proximity Control Assist cu functie stop-and-go, care controleaza acum automat acceleratia si frânarea în blocajele din trafic – facilitând conducerea în orase sau în traficul de tip stop-and-go de pe autostrazi.Noul standard Euro VI cu privire la emisii, dinamica mediului de business si consumul de combustibil traseaza pentru producatorii de camioane noi provocari menite sa conduca la rezultate capabile sa vorbeasca despre autovehicule mai economice, eficiente, sigure si silentioase. Prin intermediul noului Actros, Mercedes-Benz a facut un pas înainte, anticipând în acelasi timp directia noului program de dezvoltare destinat camioanelor. Odata cu lansarea noului model pe piata autohtona, Mercedes-Benz România – Divizia Camioane reconfirma o promisiunea “Trucks you can trust”, chiar în anul în care se împlinesc125 de ani de inovatie din momentul în care prima pagina din istoria automobilului a fost scrisa de Carl Benz.Mai multi kilometri cu mai putin combustibilNoul Actros se remarca printr-o reducere a consumului de motorina cu trei pâna la patru procente (Euro VI) sau sase pâna la sapte procente (Euro V) fata de actualul Actros MP3. Aceste valori vor face ca noul Actros Euro VI sa fie cel mai eficient în transportul European, camionul care converteste cel mai eficient energia produsa de motorina în performanta.Mai exact, noul Actros de la Mercedes-Benz combina emisiile ultra-scazute de gaze si consumul redus de combustibil. Astfel, noua generatie de camioane, care a fost complet reproiectata în concordanta cu standardul Euro VI, consuma cu 4,5 % mai putin combustibil decât actualul camion Actros..Operatorii de camioane, care vor achizitiona noul Actros în varianta optionala Euro V, vor beneficia de o eficienta crescuta a transportului per litru de carburant în comparatie cu modelul curent. Spre exemplu, un camion Actros 1845 BlueTec 5 model nou a consumat cu 7,6% mai putin combustibil, în cadrul unui test comparativ de 10.000 de kilometri, decât modelul curent Actros 1844 BlueTec5. Datele absolute obtinute pe parcursul testului de 10.000 de kilometri constituie o lectura impresionanta. Modelul testat, Actros 1844 BlueTec 5 a stabilit o valoare de referinta de 27,1 litri per 100 de kilometri. Având specificatia optionala Nardo, autovehiculul testat a fost conceput pentru o rezistenta minima la rulare.Cu toate acestea, noul model Actros 1845 BlueTec 6 a detronat acest rezultat impresionant cu un procent de 4,5, rulând cu 25,9 litri per 100 de kilometri. Standardul de emisii Euro VI va fi obligatoriu in Uniunea Europeana începând cu anul 2014. Caracteristica de control al emisiilor Euro V, disponibila optional, a redus noul Actros 1845 BlueTec la 7,6 puncte sub linia de referinta de 100 de procente.În plus fata de consumul redus de carburant, consumul AdBlue este de asemenea drastic scazut la noul Mercedes-Benz Actros. Testul comparativ a pus în lumina o diferenta de mai mult de 40% între modelul actual Mercedes-Benz 1844 LS (1,55 l/100 de km) si noul Mercedes-Benz Actros 1845 LS (0,86 l/100 de km) ce raspunde standardului Euro VI. Consumul AdBlue al versiunii Euro V pe aceasta ruta s-a mentinut sub1,1 litri per 100 de km.Actros este o propunere demna de luat în considerare pentru clientii Mercedes-Benz, de a preîntâmpina viitoarele cerinte de protectie a mediului, prin investitii în autovehicule Euro VI în timp util.Confort: apartament de trei camere pentru soferInteriorul noului Actros are tot ce trebuie pentru a facilita ziua de munca a conducatorului si încorporeaza rezultatele celor mai recente studii în acest sens. Aceste studii au demonstrat ca soferii relaxati se afla în siguranta si folosesc si cu doi litri mai putin combustibil decât alti soferi. O statie de lucru ergonomica si confortul deosebit au creat cele mai bune conditii. . De aceea consola de control este construita în zona soferului, într-un design foarte comod. Printre optiunile de echipament oferite se numara varianta SoloStar Concept cu un colt rotunjit pentru relaxare, în partea pasagerului si scaunul soferului cu functie de masaj si un nivel de ajustare optima a pozitiei patului. Paturile pot avea dimensiuni de 2.200 x 750 de mm si sunt prevazute cu o saltea din spuma rece care ofera un confort de înalta calitate, asemanator patului de acasa.  20 de milioane de kilometri parcursi pentru teste – “Trucks you can trust”Noul Mercedes-Benz Actros a fost testat mai mult decât orice alt camion pâna acum: modelul a parcurs 20 de milioane kilometri pentru a trece o serie de teste riguroase: la temperaturi de 40 de grade Celsius în Sierra Nevada si de -40 de grade în înghetul din Cercul Arctic, pe piste dificile si în sesiuni normale de conducere, pe drumuri obisnuite. Un nou Centru de Dezvoltare si Testare a fost construit în Wörth pentru a asigura calitatea de top a noilor generatii de camioane. Practic, camioanele Mercedes-Benz pentru transportul de lunga distanta si-au dovedit deja fiabilitatea, ceea ce sugereaza ca noua generatie Actros va pastra promisiunea Mercedes-Benz “Trucks you can trust.”

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *