Noul Mercedes Benz Clasa E Cabriolet

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Mercedes Benz Clasa E Cabriolet

Noul Mercedes Benz Clasa E Cabriolet
Patru sezoane, patru personalitati
• Confortabil: deflector de aer automat AIRCAP® plus AIRSCARF®• Silentios: plafon acustic, ca dotare standard• Sigur: protectie riguroasa în cazul rasturnarilor si noi airbaguri pentru protectia capului
Extrem de atragator, rezultat din pasiune pentru excelenta, noul Cabriolet reprezinta cea mai noua inovatie inclusa în gama de succes a autovehiculelor Mercedes-Benz Clasa E. Modelul decapotabil, cu doua portiere, care va aparea pe piata începând cu 27 martie, este prevazut cu un plafon realizat dintr-un material clasic fin ce confera o senzatie veritabila în stil cabriolet. Privit din    lateral, noul model reprezinta o propunere remarcabila – datorita proportiilor desavârsite si siluetei perfecte.
Mergând pe ideea motto-ului “patru sezoane, patru personalitati”, în topul listei de prioritati a creatorilor sai a stat, de la bun început, adaptabilitatea autovehiculului la fiecare sezon. Odata cu noua Clasa E Cabriolet, sezonul decapotabilelor dureaza întregul an. Astfel, modelul Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet (lungime/latime/înaltime: 4698/1786/1402 mm) este ideal atât pentru sezonul cald, cât si pentru cel rece, datorita plafonului textil complet electric, care asigura o izolare exceptionala pe tot parcursul anului, chiar si în conditii meteo nefavorabile.
Noile caracteristici includ:
• Deflector de aer automat AIRCAP®: permanent si usor de utilizat la o simpla apasare de buton, reduce turbulentele pentru toti cei patru pasageri• Sistemul modificat de încalzire AIRSCARF® situat la nivelul gâtului • Plafon acustic, ca dotare standard
Plafonul poate fi deschis sau închis integral în 20 de secunde – chiar si la viteze de pâna la 40 km/h. Plafonul cabrioletei este depozitat într-un compartiment special din spatele autovehiculului. Capacitatea portbagajului este de 300 de litri în cazul în care autovehiculul este decapotat si de 390 de litri când autovehiculul este acoperit. Posibilitatea de încarcare totala este inclusa ca dotare standard a noului Cabriolet, EASY-ENTRY – o functie operata manual care ajuta pasagerii din spate sa intre sau sa iasa cu usurinta.
Capacitatile motoarelor noii Clase E Cabriolet sunt la fel de inovatoare: noile modele diesel cu injectie directa si cele pe benzina combina eficienta si consumul productiv de combustibil. Consumul redus de combustibil nu se datoreaza numai noilor motoare, ci si unui numar de masuri practice. Acestea includ activarea la comanda a directiei si a pompelor de combustibil, utilizarea unor anvelope cu rezistenta scazuta la rulare si a unui sistem alternant de control, care urmareste situatia curenta si cerintele electrice ale autovehiculului, la care se adauga o aerodinamica uimitoare. Coeficientul de aerodinamicitate de 0,28 este unic în segmentul sau, marcând continuitatea succesului Clasei E în domeniul aerodinamicii.
Motorizari:
• E 220 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 125 kW (170 CP)• E 250 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 150 kW (204 CP)• E 350 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 170 kW (231 CP)• E 200 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 135 kW (184 CP)• E 250 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 150 kW (204 CP)• E 350 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet: 215 kW (292 CP)• E 500 Cabriolet: 285 kW (388 CP)
Modelul entry-level E 200 CGI are ca dotare standard transmisia automata. Începând cu Iunie 2010, acest model va fi disponibil si cu transmisie manuala în 6 viteze si cu functia ECO start/stop.
Mai putine turbulente, mai usor de folosit: AIRCAP® este o premiera mondiala
În 1989, Mercedes-Benz a introdus o premiera mondiala prin includerea optiunii        “deflector de aer” pentru modelele SL, urmata, în 2004, de sistemul de încalzire pentru zona gâtului AIRSCARF®, care a sporit confortul în cazul modelelor decapotabile. Acum avem parte de o alta noutate la nivel global: “deflectorul de aer automat AIRCAP®”, functie ce poate fi activata prin simpla apasare a unui buton, reducând astfel turbulentele în interiorul noului Mercedes-Benz Clasa E Cabriolet, si creând un flux de aer cald. Este, de asemenea, mai usor de implementat si folosit spre deosebire de variantele conventionale: nu prevede niciun blocaj în instalare, cele doua scaune din spate sunt mai accesibile, iar liniile    laterale de design sunt mai armonioase. AIRCAP® este, asadar, o inovatie marca Mercedes: este functionala, sporeste confortul, inspira eleganta si siguranta.
AIRCAP® consta în doua elemente: un sistem pentru devierea vântului, ce poate fi extins pâna la sase centimetri, cu protectie în cadrul parbrizului si deflector de aer între scaunele din spate.
Functiile celor doua elemente: • Transferul aerului din interior la suprafata• Plasa din zona frontala amortizeaza efectul de vid din interior• Deflectorul de aer din spate reduce curentul
Pe lânga confortul amplificat al pasagerilor, reducerea curentului la activarea AIRCAP® (poate fi activat la viteze de pâna la 160km/h si poate ramâne în uz pâna la viteza maxima a autovehiculului) diminueaza si nivelul zgomotului din interior – astfel încât pasagerilor sa le fie mai usor sa comunice.
“Pachetul Confort” include functia AIRCAP® cu  AIRSCARF®.  Acest sistem brevetat functioneaza precum o esarfa invizibila, care încalzeste zona capului si gâtului. Prin intermediul sistemului AIRSCARF®, prin simpla apasarea a unui buton, ventilatoarele din spatele tetierelor atrag aerul, care este apoi încalzit si evacuat printr-o duza în partea din fata
Inginerii Mercedes au modificat aceasta inovatie unica special pentru modelul Clasa E Cabriolet: la acest model, o roata ajustanta pivoteaza duza în sus si în jos pâna la 36 de grade peste limita de ajustare a înaltimii, indicând faptul ca soferul si pasagerul din drepta se pot bucura de caldura la nivelul gâtului, indiferent de înaltimea fiecaruia.
Silentios, calduros si rezistent la vânt: un plafon acustic, ca dotare standard
Datorita plafonului acustic – dotare standard – chiar si acoperit, modelul Clasa E        Cabriolet dispune de unul dintre cele mai silentioase interioare din gama      modelelor cabriolet premium cu patru locuri si acoperis textil. Izolarea de înalta calitate a plafonului reduce seminificativ nivelul de zgomot din interior, comparativ cu materialele din care erau fabricate învelisurile conventionale. Zgomotul exterior cauzat de alte autovehicule si de vânt este, astfel, amortizat mai eficient. În timpul sofatului, diferenta este perceptibila începând de la viteza de doar 80km/h; de exemplu, în interiorul unui tunel sau în depasirea mai multor camioane. La viteze mai mari, beneficiile plafonului acustic sunt evidente. Spre exemplu, aceasta dotare face posibila o conversatie telefonica normala prin hands-free, chiar si atunci când conduci cu o viteza de peste 200 km/h.
Materialul plafonului este, bineînteles, rezistent la apa si la vânt. Mai mult, poate fi supus unei spalari automate fara nicio ezitare. Cu o grosime totala de 23,5 mm, materialul fin asigura o izolare termica excelenta, facând Clasa E Cabriolet ideala si pentru anotimpul rece.
Siguranta: structura robusta, protectie anticipativa si airbag-uri pentru geamuri
Noul Cabriolet este prevazut cu numeroase inovatii privind siguranta la care se asteapta consumatorii din partea oricarui model Mercedes. Particularitatile modelului decapotabil cu doua portiere includ protectia în cazul rasturnarii, montantii A întariti de doua tuburi aditionale si montanti B. Protectia în cazul rasturnarii consta în doua bare robuste, fiecare cu diametru de 35 de mm, pozitionate în tetierele si spatarele scaunelor din spate. Daca senzorii unitatii de control a airbagurilor detecteaza un pericol iminent, sunt activate impulsuri pre-tensionate de presiune prin metode pirotehnice, adica extrem de rapid. Succesiv, ambele bare din tetiere sunt extinse. Acestea ating cel mai înalt punct si se blocheaza automat într-o fractiune de secunda. În combinatie cu montantii A, care, la rândul lor sunt întariti cu doua tuburi de otel de înalta rezistenta, barele de otel asigura o protectie eficienta în cazul unei rasturnari. Montantii B sunt foarte strâns conectati, dat fiind faptul ca acestia actioneaza în lateral, oferind astfel protectie extrem de ridicata în cazul unui accident. Un cuzinet realizat din otel de înalta rezistenta fixeaza interiorul montantului B de bara transversala din partea laterala a scaunelor.
Dotat cu sapte airbaguri, centuri pretensionate si limitatori de forta a centurilor pentru toate scaunele, si, mai mult, tetiere active cu detectie a eventualelor accidente, pentru sofer si pasagerul din dreapta, noul model Clasa E Cabriolet asigura cel mai amplu pachet de siguranta din aceasta clasa de autovehicule. În cazul pachetului de airbaguri, ce se pot declansa în milisecunde, sunt incluse airbagurile din fata si din laterale pentru sofer si pasagerul din dreapta, un airbag pentru protectia genunchilor în partea laterala a soferului si headbags. Cele din urma, ce apar pentru prima oara în componenta unui model cabriolet Mercedes, sunt situate în captuseala usii din dreptul centurii de siguranta. Acoperind o mare parte – aproximativ 0,7 x 0,5 metri cu un volum de 17 litri la declansare – airbagurile asigura o protectie extrem de eficienta pentru pasagerii de toate staturile. Sistemul  de protectie laterala – incluzând airbaguri pentru cap si torace – optimizeaza nivelul de protectie pentru partile vitale ale corpului. Airbagurile       laterale pentru  locurile spate sunt optionale.
Alte echipamente de siguranta, disponibile pentru modelul Clasa E Cabriolet includ sistemul ATTENTION ASSIST pentru mentinerea atentiei, sistemul de frânare PRE- SAFE®, sistemul avansat de Iluminare Inteligenta, Capota Activa si functia de control de proximitate DISTRONIC PLUS.
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *