Noul Touareg 2010

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul Touareg 2010

Noul Touareg reprezinta un pas catre viitor pentru conceptul de SUV
Touareg debuteaza cu propulsor hibrid si gama de propulsoare de înalta tehnologie
Modelul SUV Volkswagen cântareste cu 208 de kilograme mai putin si este mai economic cu 20%
Volkswagen a prezentat, în premiera mondiala, ultima generatie a modelului Touareg. Noul Touareg ofera o interpretare complet noua pentru ideea de SUV – gratie unei game de propulsoare mai economice cu aproape 20 de procente si a unei varietati ridicate de noi sisteme de asistenta si siguranta. Touareg va fi disponibil de asemenea si într-o versiune hibrid. Cu un consum de numai 8,2 litri de carburant, acesta impune noi standarde în categoria modelelor SUV cu motor pe benzina, compatibile fara rezerve pentru offroad. Pâna la o viteza de 50 km/h, versiunea hibrid a modelului Touareg se poate deplasa exclusiv cu ajutorul propulsorului electric si, prin aceasta, fara emisii poluante. La capitolul motoarelor diesel, Touareg V6 TDI, are un consum mediu de 7,4 litri, oferind un consum optim pentru segmentul vehiculelor autentice de teren. Ambele versiuni – cea hibrid a modelului Touareg si cea V6 TDI, sunt cele mai economice modele SUV pe benzina si motorina din clasa mare care au fost produse pâna în prezent în Europa.
SUV de ultima generatie – mai usor, mai aerodinamic, mai economic
La fel cum s-a întâmplat si cu modelul Tiguan, care s-a bucurat de succes la nivel mondial, Volkswagen mizeaza si la noul Touareg în mod consecvent pe durabilitate. Un pas important înainte: modelul SUV în versiunea de baza cântareste cu 208 de kilograme mai putin! În acelasi timp, caroseria prezinta o rigiditate la torsiune îmbunatatit cu cinci procente, ocupând astfel o pozitie de lider la nivelul pietei. Un alt pas: designerii au obtinut un coeficient aerodinamic mult îmbunatatit. Suplimentar fata de perfectionarile la capitolul aerodinamic, o contributie importanta se datoreaza si faptului ca Noul Touareg are o înaltime mai mica decât predecesorul sau. Alaturi de designul frontal în stilul noului ADN al modelelor Volkswagen, rezulta astfel o suprafata frontala mai mica. De asemenea toate motoarele, prevazute în serie cu o cutie automata cu 8 trepte – prima din acest segment, prezinta avantaje semnificative în ceea ce priveste consumul în comparatie cu versiunea precedenta, în anumite situatii mai economic cu peste doi litri la suta de kilometri.
SUV pentru toate drumurile – tractiune integrala în doua versiuni
Si tractiunea integrala disponibila în serie a fost modificata din punct de vedere al detaliilor tehnice. În versiunea de baza („4Motion”), orice Touareg din noua generatie beneficiaza de o tractiune integrala cu diferential Torsen autoblocant (4MOTION). La fel ca în cazul modelului Tiguan Track & Field, Touareg este echipat cu un „program de rulare offroad”, care adapteaza printr-o simpla apasare de buton sistemele ABS, EDS si ASR în functie de conditiile terenului de rulare, cu activarea sistemului de asistenta la urcarea în panta si adaptarea punctelor de cuplare a cutiei automate.
Optional, prin intermediul „pachetului Terrain-Tech” în locul diferentialului central Torsen, V6 TDI poate fi echipat cu o cutie de distributie concentrata mai intens asupra utilizarii în regim offroad, inclusiv o treapta de demultiplicare, precum si un diferential la nivelul axului median si spate cu o blocare de pâna la 100 de procente (4XMOTION). Analog cu prima generatie Touareg, aceasta versiune dispune de un comutator care permite conducatorului auto sa adapteze masina, prin cele cinci trepte, în functie de utilizarea concreta: 1. „Onroad”; 2. „Offroad” (de exemplu „Program de rulare offroad” plus activarea automata a blocajelor mecanice); 3. Low (de exemplu „Offroad” plus activarea demultiplicarii, modificarea punctelor de cuplare, fara cuplarea automata a treptelor superioare în regimul manual); 4. Blocarea suplimentara a diferentialului central; 5. Blocarea suplimentara a diferentialului spate. Echipat în acest mod, Touareg face fata oricarui traseu din lume.
SUV pentru utilizarea în regim cotidian – mai mult spatiu, mai multe inovatii
Volkswagen nu a realizat noul Touareg doar mai usor, mai economic si, în acest mod, mai agil, ci a asigurat si o compatibilitate îmbunatatita pentru utilizarea în regim cotidian. Noul interior asigura o functionalitate superioara, scaunele sunt mai confortabile, iar spatiul la nivelul picioarelor pentru pasagerii de pe locurile din spate a fost de asemenea suplimentat. Bancheta spate poate fi deplasata de asemenea cu 160 de milimetri pe lungime, fiind de asemenea posibila reglarea înclinatiei spatarului. Prin apasarea unui buton electric, poate fi rabatata în câteva secunde, oferind un volum de 1.642 litri în portbagaj. În echiparea de serie, si versiunea de baza dispune de un radio-CD si un sistem de informare, care poate fi controlat intuitiv prin intermediul unui touchscreen de 6,5 inchi.
Frâna de parcare este activata prin apasarea unui buton. În mod automat, motorul (la versiunile V6) se opreste la semafoare si reporneste imediat dupa ce soferul ridica piciorul de pe pedala de frâna (sistem start-stop). Optional, hayonul se deschide si se închide prin intermediul telecomenzii integrante în cheie. Trapa panoramica cu dimensiuni generoase asigura suficienta lumina si în zilele mai întunecate. Prin intermediul celor patru camere de luat vederi, sistemul Area View inovativ preia imagini din zona din jurul modelului Touareg si ofera în acest mod un nivel superior de siguranta. Lane Assist va garanteaza pastrarea traiectoriei corecte; Side Assist avertizeaza asupra autovehiculelor care ruleaza în spatele dumneavoastra în cazul în care doriti sa schimbati banda de rulare. Sistemul automat de reglare a distantei ACC cu Front Assist integrat frâneaza în caz de nevoie pâna la oprire si tensioneaza preventiv centurile. Farurile bi-xenon cu Dynamic Light Assist îmbunatatesc vizibilitatea si regleaza faza lunga fara sa orbeasca alti participanti la trafic, iar compensarea adaptiva a miscarii de ruliu garanteaza pozitia suverana a modelului Touareg pe sosea. În mod suplimentar, pentru Touareg sunt disponibile pentru prima data elementele de echipare oferite în noua serie „Exclusive” de la Volkswagen Individual. Din categoria dotarilor optionale fac parte jantele din aliaj usor de 19 inci (tip „Girona”), insertiile decorative din lemn de esenta nobila („frasin maro”), precum si pachetul de dotari de piele („Nappa”) bicolor „Dark Burgundy / negru titan” sau „Bej piper / negru titan”.
Touareg – solutia optima între doua lumi
Aproximativ 500.000 de soferi au optat pentru achizitionarea primei generatii a acestui SUV. Un autovehicul de teren de clasa superioara care îmbina într-un concept nivelul ridicat de confort, caracteristicile sportive de rulare, designul avangardist, calitatea excelenta si posibilitatile nelimitate de rulare pe teren accidentat, asigurând o simbioza între trasaturile de top specifice autoturismelor si cele ale mediului offroad. Noul Touareg reprezinta un model de top, utilizabil în orice conditii, care ofera o interactiune optima între aceste doua lumi. Chiar din luna aprilie, Touareg va fi disponibil la distribuitorii din Europa.
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *