OPEL ADAM proiectat pentru cursele internationale

img
Home / Stiri si noutati auto / OPEL ADAM proiectat pentru cursele internationale

OPEL ADAM proiectat pentru cursele internationale   – Premiera mondiala la Geneva a conceptului ce respecta specificatiile FIA pentru autovehiculele din categoria R2   – Modelul ADAM joaca un rol important în programul motorsport al Opel   – Dezvoltarea si omologarea modelului vor avea loc pe parcursul anului 2013   – Modelul va putea participa în toate campionatele nationale europeneÎn noiembrie 2012, Opel a revenit în motorsport cu ADAM Cup. În cadrul Salonului Auto de la Geneva se va lansa o noua stea pe firmament: studiul unui concept nou bazat pe recent lansatul model lifestyle, ADAM, ce respecta reglementarile FIA pentru autovehiculele R2. Ultimele etape de dezvoltare si omologare vor avea loc pe parcursul anului 2013. Cu modelul ADAM R2, Opel face înca un pas în cadrul strategiei sale în motorsport, oferindu-le pilotilor din întreaga lume un autovehicul de top ce poate participa la toate campionatele nationale europene.sic, elegant, atractiv: modelul ADAM are toate aceste caracteristici, asa cum le are si R2, versiunea pentru curse a acestuia. Componentele speciale ale caroseriei din gama de produse sport Opel OPC, opritoarele cu eliberare rapida pentru capota motorului si hayon, precum si bara fata si spate cu protectie anti-încastrare subliniaza aspectul sportiv al acestui specialist în suprafete asfaltate si pietruite. Caroseria sa unica încorporeaza, de asemenea, tehnologie de vârf.Modelul ADAM R2 este pus în miscare de un motor ECOTEC 16V de 1,6 litri cu sincronizare continuu variabila a arborelui cu came, ce dezvolta o putere de aproximativ 185 cp si genereaza un cuplu maxim de circa 190 Nm în versiunea superioara. Puterea este transmisa prin intermediul unei cutii de viteze secventiale Sadev cu cinci trepte de viteza si unui diferential autoblocabil multidisc. Configuratia sasiului, inclusiv setarile pentru deplasarea pe suprafete asfaltate si pietruite, asigura o forta maxima de tractiune si manevrabilitate dinamica. Decelerarea excelenta este asigurata de un sistem de frânare cu frâna de mâna cu actionare hidraulica instantanee, etriere de frâna fata Brembo cu 4 pistoane si reglarea presiunii în sistemul de frânare pe puntea spate.Habitaclul modelului R2 are toate atributele unui autovehicul de curse profesionist, iar numeroase detalii sunt deja incluse în specificatiile ce urmeaza a fi omologate în acest an de FIA, asociatia mondiala pentru sporturile cu motor. Printre dotari se afla: o structura de siguranta integrata; scaune de curse SPARCO, compatibile cu sistemul de protectie a pilotului HANS; un post de conducere cu indicator LCD al treptei de viteza, lampa de control si computer de bord MONIT; un panou de comanda central; o lampa pentru consultarea hartilor si un extinctor electric. Modelul R2 ultra-compact este bazat pe noua versiune ADAM Cup. Acesta marcheaza deja primul pas al noului program Opel pentru Europa, menit sa promoveze participarea la cursele auto, ce îi va ajuta pe tinerii piloti talentati sa ajunga treptat pe primele pozitii în competitiile europene. În sezonul din 2013, pâna la 40 de autovehicule ADAM Cup vor concura pentru trofeele marcii în Germania si Franta. În cadrul competitiei germane ADAC OPEL RALLYE CUP, concurentul care obtine punctajul special „Rallye Junior” (sectiune destinata pilotilor cu vârsta de pâna la 27 de ani) va avansa în categoria R2, iar în sezonul urmator va beneficia de sustinerea speciala a marcii Opel si a ADAC.Opel ADAM Rally Cup: date tehniceMotor:                        1.6-l ECOTEC 16V, sincronizare continuu variabila a arborelui cu came,modul BOSCH de comanda a motorului pentru sporturi cu motorPutere:                       (aprox.) 185 cp la 7.750 rpmCuplu:                        (aprox.) 190 Nm la 6.200 rpmTransmisie:               cutie de viteze secventiala Sadev cu cinci trepte de viteza, diferential autoblocabilsasiu:                         suspensie de curse REIGER, reglabila în trei 3 moduri, suspensie McPherson cu suporturi Uniball, setari pentru deplasarea pe suprafete asfaltate si pietruiteSistem de directie:   servodirectie electro-hidraulicaJante:                         EVO Corse din aluminiu, de 6,5 x 16 inch (asfalt) si de 6 x 15 (pietris)Sistem de frânare:    frâna de mâna cu actionare hidraulica instantanee, reglarea presiunii în sistemul de frânare pe puntea spate, etriere de frâna fata Brembo cu 4 pistoaneDiscuri de frâna:       ventilate, de 310 mm (asfalt, fata), ventilate, de 278 mm (pietris, fata), 264 mm (asfalt si pietris, spate)Caroserie:                  usoara, structura de siguranta integrata, protectie anti-încastrare motor si rezervor de carburant;                                    Interior: scaune de curse SPARCO (compatibile cu sistemul HANS), extinctor electric, baterie uscata                                    Exterior: componente caroserie „OPC Line”, opritoare cu eliberare rapida pentru capota motorului si hayon, inele de tractareEchipamente electronice:    afisaj motorsport, indicator LCD al treptei de viteza si schimbarii acesteia, computer de bord MONIT, panou de comanda central, lampa pentru consultarea hartilorDimensiuni:               lungime: 3.698 mm, latime: 1.720 mm, înaltime (reglabila): 1.442 mm (configuratie pentru deplasarea pe asfalt), ampatament: 2.310 mm, greutate: 1.030 kg

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *