Opel Meriva acum cu motor pe benzina cu transmisie automata

img
Home / Stiri si noutati auto / Opel Meriva acum cu motor pe benzina cu transmisie automata

Opel Meriva acum cu motor pe benzina cu transmisie automata   – Motorul turbo pe benzina de 1,4 l, cu putere de 120 cp, disponibil cu o cutie de viteze automata cu sase trepte   – Noua generatie de transmisii automate: frecare redusa, confort sporit, timpi mai mici de schimbare a treptelor de viteza   – Motorul 1.7 CDTI de 110 cp este disponibil, de asemenea, cu noua generatie a transmisiei automate   – Campionul elegantei, flexibilitatii si ergonomiei ramâne numarul unu în segmentul sau de piata în EuropaRüsselsheim. Opel continua sa perfectioneze modelul Meriva, campionul elegantei, flexibilitatii si ergonomiei, în special pentru clientii care îsi doresc confort. Acum, liderul european al monovolumelor de segment B (cota de piata pe segment de 25% în 2011) poate fi comandat si în versiunea cu motor pe benzina de 1,4 l cu supraalimentare (88 kW/120 cp) si transmisie automata. Aceasta oferta se adauga celei deja disponibile, combinatia între motorul diesel CDTI de 1,7 litri si transmisia automata. Noua versiune Meriva cu motor de 1,4 litri si transmisie automata prezinta o transmisie automata de generatie noua, cu un coeficient de frecare redus si sase trepte de viteza, oferind o schimbare mai lina si mai rapida a treptelor de viteza. Modelul Meriva cu motor CDTI de 1,7 litri si transmisie automata (81 kW/110 cp) beneficiaza acum de acest nou tip de transmisie.Noul Meriva cu motor turbo de 1,4 litri si noua transmisie automata cu sase trepte de viteza dezvolta o putere de 88 kW/120 cp si genereaza un cuplu puternic de 200 Nm, începând de la turatia de 1.750 rpm. Poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 11,9 secunde si atinge o viteza maxima de 185 km/h. Consumul de carburant în regim mixt este de 7,2 l/100 km (emisii de CO2 de 169 g/km). Versiunea Meriva echipata cu acelasi motor dar cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza are un consum de 6,4 litri la 100 km.Noul Meriva cu motor CDTI de 1,7 litri si putere de 81 KW/110 cp si transmisie automata genereaza un cuplu impresionant de 280 Nm începând de la turatia de 2.300 rpm. Acesta poate accelera de la 0 la 100 km/h în 12,9 secunde, atingând o viteza maxima de 178 km/h. Autovehiculul are un consum de carburant de 6,1 litri în regim mixt si emisii de CO2 de 160g/km.Noua generatie de transmisii automate: frecare redusa, confort sporit, timpi mai mici de schimbare a vitezelorA doua generatie a transmisiei automate Opel cu sase trepte de viteza va fi lansata în vara anului 2012. Pe lânga eficienta sporita, îmbunatatirile principale includ timpi mai mici de schimbare a treptelor de viteza si un nivel redus de zgomot si vibratii. Prin micsorarea convertorului de cuplu s-a redus si forta de inertie. De asemenea, eficienta a fost sporita prin intermediul trenului de roti dintate optimizat, inclusiv placutele de frecare, lagarele si inelele de etansare. Rigiditatea arcurilor a fost redusa aproape la jumatate, astfel încât vibratiile sunt absorbite mai bine. Acum treptele de viteza sunt actionate de solenoizi liniari cu control direct. Acestia sunt mai usori si sustin o schimbare mai rapida a treptelor de viteza. Rezultatul a fost reducerea cu pâna la 60 la suta a timpului de reactiei la schimbarea treptei de viteza (100 de milisecunde), în timp ce timpul total de schimbare a treptelor de viteza s-a micsorat cu pâna la 40 la suta.Exact ca în cazul versiunii anterioare, cu noua transmisie automata cu sase trepte puteti schimba treptele de viteza cu ajutorul functiei ActiveSelect, prin actionarea manuala a acestora. Schimbatorul de viteze poate fi deplasat în fata sau în spate. Controlul electronic adaptiv al transmisiei include numeroase functii inteligente. Printre acestea se numara activarea automata a turatiei de ralanti în timp ce autovehiculul stationeaza, pentru a economisi carburant sau programul de rulare în panta, care comuta între diferitele moduri de schimbare a treptelor în functie de gradul de înclinare a rampei sau pantei. Alt aspect secundar pozitiv este cel referitor la dimensiunile transmisiei, care sunt cu 30 mm mai mici. La rândul sau, acesta contribuie la cresterea sigurantei în caz de impact. Campionul elegantei, flexibilitatii si ergonomiei ramâne autovehiculul numarul unuÎnca de la debutul sau, în 2010, a doua generatie a modelului Opel Meriva a ramas liderul segmentului B de monovolume în Europa. În 2011, campionul flexibilitatii si ergonomiei a atins o cota de piata de 25% în segmentul sau. În Germania, aceasta cota de piata a atins chiar 43%. Pâna în aprilie 2012 inclusiv, peste 218.000 de clienti din Europa au ales a doua generatie a modelului. În statisticile privind defectiunile elaborate de ADAC în anul 2011 si publicate în luna mai, modelul Opel Meriva a obtinut din nou cel mai bun punctaj la categoria minifurgon, fiind astfel unul dintre cele mai fiabile autovehicule din Germania.Designul atragator, calitatea înalta, împreuna cu flexibilitatea unica la bord si ergonomia excelenta contribuie la povestea de succes a modelului Meriva. Expertii germani în sanatatea spatelui („Aktion Gesunder Rücken e.V.”) au acordat prestigiosul sigiliu al calitatii AGR minifurgonului Opel, acesta devenind astfel primul si singurul autovehicul de serie care a primit aceasta certificare. Sistemul de scaune FlexSpace, usile FlexDoors, scaunele ergonomice disponibile optional, consola centrala FlexRail si suportul de biciclete FlexFix complet integrat, disponibil optional, toate contribuie la succesul modelului Meriva si la avantajele sale unice în materie de vânzari.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *