Opel este singura marca de import cu crestere de doua cifre din top 10
Opel este singura marca de import cu crestere de doua cifre din top 10APIA: Opel, crestere de 13,9% în 2013 pe piata localaOpel a cunoscut în 2013 cea mai mare crestere a unei marci de import în România, conform comunicarii emise azi de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).Cu +13,9%, Opel se situeaza exact la acelasi nivel cu unul dintre producatorii locali, fiind totodata una dintre cele trei marci din top 10 vânzari de autoturisme ce au înregistrat în 2013 crestere fata de volumele comercializate în anul anterior, rezulta din datele APIA. Rezultatul are loc în conditiile unei piete care s-a ridicat la 68.702 autoturisme noi în 2013, volum cu 4,8% mai mic decât nivelul anului anterior.“Datoram aceste rezultate atât gamei actualizate Opel, schimbarii imaginii de brand, cât si masurilor de adaptare continua a politicilor noastre comerciale la piata româneasca,” explica Cristian Milea, Opel România Country Director. “România se afla printre cele 11 piete europene în care Opel si-a crescut cota de piata, în ciuda conditiilor economice cunoscute. Modelele de volum ramân Corsa si Astra, asteptam însa curând performante similare si pentru noul Insignia, lansat la finalul anului trecut”, a continuat el.Opel/Vauxhall, peste 1 milion de masini în EuropaLa nivel de 2013, producatorul din Rüsselsheim continua sa se claseze pe locul doi între marcile General Motors si si-a consolidat pozitia de a treia marca de autoturisme din Europa. În conditiile dificile de pe piata, Opel a vândut 1,064 milioane de autovehicule si, alaturi de marca înrudita din Marea Britanie, Vauxhall, a obtinut în 2013 o pondere de 5,61 de procente în cadrul pietei totale de autovehicule din Europa.Parcul auto românesc, în alb si griConferinta de presa sustinuta de APIA pe 28 ianuarie a relevat si informatii despre parcul total comercializat în România în 2013, demonstrând si preferintele clientilor în materie de culoarea automobilului achizitionat. Astfel, cele mai frecvente alegeri pentru caroseria exterioara sunt alb (31,6%) si gri (23,9%), urmate de albastru (16%) si negru (13,3%). Galben, portocaliu, verde si violet au cucerit împreuna 2% din clientii de masini noi în 2013.