Opel lider in segmentul clasei medii in Europa

img
Home / Stiri si noutati auto / Opel lider in segmentul clasei medii in Europa

Opel lider in segmentul clasei medii în Europa
 
 
– Peste 100.000 de comenzi în Europa pentru noul vârf de gama Opel – Pentru producerea modelului Insignia sunt adaugate trei schimburi de lucru speciale în luna mai – Lansare cu succes în România: desi recent lansata în piata româneasca – peste 120 de cumparatori se bucura deja de acest model
Masina anului 2009 în Europa reprezinta prima alegere a cumparatorilor europeni de autovehicule de clasa medie: datorita succesului acestui model, Opel este acum lider în Europa în acest segment. În primul trimestru de comercializare a modelului Insignia, Opel si-a surclasat toti concurentii din segmentului berlinelor de dimensiunii medii din Europa. Vânzarile au început în ianuarie pe cele mai multe dintre pietele europene. Datorita numarului mare de solicitari pentru noul vârf de gama al marcii Opel, la uzina din Rüsselsheim vor fi adaugate trei schimburi de lucru speciale în luna mai. Comenzile primite pâna în acest moment au depasit deja pragul de 100.000.
„Modelul Insignia da dovada de un potential mare de vânzare chiar si în rândul clientilor marcilor premium clasice”, afirma Alain Visser, vicepresedinte Opel în cadrul General Motors Europe. „Este un simbol al performantei si maiestriei noastre, acest model arata de ce este în stare marca Opel.”
În Germania, Opel a înregistrat rezultate deosebite în segmentul clasei medii: comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, vânzarile din primul trimestru au crescut cu 82%. Tehnologia de vârf a modelului Insignia este deosebit de populara. „În acest mod, cu fiecare masina vânduta, Opel poate obtine cu ajutorul modelului Insignia marje de profit mai ridicate decât cu predecesorul sau. Acest aspect este foarte important pentru viitorul marcii Opel”, adauga Visser.
Aproximativ 56% dintre cumparatori aleg sistemul de iluminare de noua generatie Adaptive Forward Lighting (AFL+) cu noua functii. Alte 80% dintre comenzi includ sistemul de navigatie cu DVD si ecran color, 35% dintre clienti optând pentru sistemul de sasiu FlexRide. Aproape doua treimi dintre clientii modelului Insignia îsi doresc ca autovehiculul lor sa fie echipat cu cele mai mari jante disponibile: 40% aleg jantele de 18 inch, fiecare al treilea cumparator optând pentru cele de 17 inch. Un client din doi alege scaunele certificate „Aktion gesunder Rücken”. Cel mai popular motor este, de departe, 2.0 CDTI de 160 cp, acesta fiind comandat de fiecare al treilea cumparator. În fine, jumatate dintre clienti opteaza pentru motoarele diesel.
Modelul Insignia Sports Tourer, versiunea station wagon, este lansat acum în premiera la dealerii din întreaga Europa si este menit sa aduca un suflu nou în familia Insignia. Cel mai nou membru al gamei, modelul ecologic cu emisii reduse de gaze poluante Insignia ecoFLEX, ofera performanta dinamica în schimbul unor emisii scazute de CO2 de numai 136 g/km. Acest lucru reflecta consumul de carburant de 5,2 litri la 100 km. Modelul va fi lansat pe piata în aceasta vara.
România Desi lansata la în a doua parte a primului trimestru din 2009 si în pofida contextului economic precar, Opel Insignia s-a vândut deja în peste 120 exemplare în România.
Tendinta înregistrata în piata europeana, de crestere a vânzarilor versus concurenta, a fost înregistrata si în România, Opel Insignia înregistrând în clasa sa o pondere de 7% în martie, versus 5,9% în februarie.
Pe lânga succesul modelului Opel Insignia, la cresterea vânzarilor Opel (25,1% versus februarie), a contribuit si programul de casare. În cadrul acestui program, cel mai bine vândut model a fost Astra Classic, acesta ocupând o pondere de 70% din modelele Opel vândute.
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *