Peugeot RCZ Nokia la Nurburgring 2011

img
Home / Stiri si noutati auto / Peugeot RCZ Nokia la Nurburgring 2011

Peugeot RCZ Nokia la Nurburgring 2011Cele 10 manse ale campionatului de anduranta VLN din Germania se deruleaza pe circuitul deja legendar din Nürburgring, Nordschleife. Gratie unei victorii în 2010 în clasamentul general al cursei de 24 ore de la Nürburgring, echipa Peugeot RCZ Nokia trimite pe pista din nou doua masini RCZ 2.0 HDi FAP în cele zece probe ale campionatului de anduranta VLN 2011 si în cursa de 24 ore de la Nurburgring, pe 25-26 iunie 2011.Prin participarea celor doua RCZ în campionatul de anduranta VLN din Germania, Peugeot îsi consolideaza vizibilitatea pe piata automobilelor europene cu o masina devenita referinta înca de la lansarea ei.EchipajelePrima masina, RCZ N545 (N201 la 24H) va fi pilotata de:- Michael Bohrer, cunoscut pentru performantele sale la bordul unui Peugeot 207 RC;- Jürgen Nett, câstigator al cupei Peugeot în 1987 la Campionatul de Anduranta VLN;- Stéphane Caillet, pilot de curse experimentat.Echipajul care va pilota RCZ N546 (N200 la 24H) va fi constituit din diferiti piloti de-a lungul sezonului campionatului de anduranta VLN, desi participarile lui Alexandre Premat si Jonathan Cochet sunt deja confirmate.Un echipaj 100% feminin va lua startul la cea de-a  8-a etapa a campionatului VLN în 24 septembrie 2011. Acesta va fi format din 3 piloti amatori, care lucreaza pentru Peugeot:- Marjorie Lhuiller, Sef de produs RCZ;- Aude Brille, Responsabil cu lansarile Peugeot;- Marie Anne Taffin, Inginer motoare diesel.MasinileCu motorul de 2.0 HDi echipat cu filtru de particule în varianta de serie, masina de curse dezvolta 147 kW (200 CP), la o masa de 1150 kg. La fel ca si anul trecut, RCZ a fost pus la punct de inginerii Peugeot care i-au cunoscut si versiunea de serie. Masinile de curse au fost construite de echipele societatii FAM la Etupes.Au fost aduse câteva îmbunatatiri tehnice comparativ cu masina de anul trecut, cu obiectivul câstigarii unei performante de aproape o secunda la kilometru.- Programul de reducere a masei- Noile pneuri Racing KUMHO TYRES de 18’’- Noul sistem de frânare AP Racing- Noua cutie de viteze secventiala SADEV cu 6 trepte- Câteva îmbunatatiri ale aerodinamiciiCele doua masini RCZ concureaza în categoria diesel sub 2L “D1T”.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *