Peugeot la Salonul Auto de la Paris

img
Home / Stiri si noutati auto / Peugeot la Salonul Auto de la Paris

Peugeot la Salonul Auto de la ParisInspiratie, Trend up-market, InternationalizareSalonul Auto de la Paris este un eveniment cheie în industria auto mondiala. Peugeot prezinta la standul restilizat o ofensiva de modele deosebit de competitive: starul îl reprezinta modelul 208. Peugeot îsi reafirma politica de up-market, propune caracteristici deosebit de atractive, îsi demonstreaza înca o data inspiratia si expertiza cu concept car-ul Onyx si confirma prin modelele 301 si 2008 accelerarea strategiei de Internationalizare.Printre cele 40 de modele de autovehicule si concept-car-uri expuse pe o suprafata de 3,900m2 la standul din cadrul Salonului Auto de la Paris, 10 vor fi Peugeot 208: autovehicul cu caracteristici multiple, rezultate din expertiza unica a marcii pe segmentul supermini, simbol al regenerarii.La sfârsitul lunii august, înainte ca lansarea comerciala internationala sa se încheie, urmasul legendarei ”serii” 2 a marcii, comercializat în Europa din al doilea semestru, a atras deja peste 103.000 clienti, dintre care 90% au optat pentru versiunile medii si vârf de gama.Lansat în premiera la Paris, 208 Intuitive asigura conducatorului auto un nivel de confort exceptional. Editia speciala în 3 si 5 usi ”208 Intuitive”, echipata cu sistemul inovator Park Assist aduce tehnologia în viata de zi cu zi: la bord, manevrele de parcare se transforma într-o experienta magica. De fapt, conducatorul auto nu trebuie decât sa selecteze manevra dorita pe ecranul digital, parcarea laterala pe partea stânga sau dreapta a drumului. O data ce senzorii longitudinali si laterali identifica un spatiu potrivit, functia Park Assist preia controlul volanului, sub comanda conducatorului auto, care este responsabil de miscarea autovehiculului (acceleratie/frâna, selectarea vitezei).Odata cu lansarea la Salonul Auto a serviciului Peugeot Connect Apps integrat modelului 208, Peugeot îsi confirma pozitia de lider în domeniul serviciilor de mobilitate. Peugeot Connect Apps propune utilizatorului o experienta de conexiune de neegalat: cele zece aplicatii usureaza viata de zi cu zi, indicând pretul carburantului la statiile peco, precum si disponibilitatea locurilor de parcare, etc….Modelul 208 Tip R5, dezvaluit la Salonul Auto, reaminteste palmaresul sportiv al modelelor Peugeot: dupa 208 R2, Peugeot Sport dezvaluie 208 R5, un nou capitol în versiunile sport ale modelului 208. Preluând elemente de la 207 Super 2000, nume de referinta al segmentului S2000 atât în ceea ce priveste titlurile cât si performantele tehnice si sportive, 208 R5 va beneficia prin urmare de întreaga experienta sportiva a marcii Peugeot; acesta va participa la concursuri si va fi pus în vânzare din al doilea semestru al anului 2013, urmând ca în sezonul viitor sa intre în lupta pentru câstigarea titlurilor nationale si internationale.Trendul up-market si o placere a condusului garantataDezvaluite initial ca si concept car-uri în cadrul Salonului Auto de la Geneva, 208 XY si 208 GTi sunt prezentate la Paris în versiunea finala, cu sase luni înainte de lansarea comerciala. 208 a revolutionat oferta pe segmentul sau. 208 XY si 208 GTi se impun pe segmentul Premium.Configuratiile cu 3 usi sunt caracterizate de: identitatea exterioara puternica, grila speciala, semnatura luminoasa a partii frontale, jantele exclusiviste din aliaj, pe 17”, combinatiile sofisticate de materiale si culori, finisajele unice ale interiorului. Chiar înainte de a demara, atât 208 XY, masina de oras sic si exclusivista, cât si 208 GTi, ce reînvie legenda, împartasesc capacitatea de a atrage privirile.208 XY propune motoare diesel si pe benzina deosebit de performante si economice, care dezvolta puteri de 92 pâna la 155 CP. În ceea ce priveste modelul 208 GTi, sasiul sustine cu mândrie toata forta propulsorului de 1.6l THP 200 CP, asociat cutiei de viteze manuale cu 6 rapoarte scurte.Modelele 208 XY si 208 GTI reprezinta dovada vie a strategiei de up-market a marcii. În prima jumatate a anului, 161.000 vehicule Premium ale marcii au fost vândute la nivel mondial, adica 20% din volumele comercializate, în crestere comparativ cu prima jumatate a anului 2011.Produs în Franta si în China, Modelul 508 a înregistrat o crestere a vânzarilor de 21% în prima jumatate a anului (69.000 unitati), Crossover-ul 3008 (62.000 de unitati vândute de-a lungul timpului) si-a continuat trendul vânzarilor de succes, Coupé-urile Cabriolet 207 si 308 îsi pastreaza pozitia de lider pe segmentul lor în Europa; fara a uita desigur de Coupéurile Sport RCZ care îsi afirma caracterul pe o piata de nisa extrem de vizibila.La standul Peugeot, vizitatorii Salonului Auto de la Paris vor descoperi noul RCZ, dezvaluit cu câteva luni înainte de a fi pus în vânzare, precum si caracteristicile restilizate ale coupéurilor sport compacte care au câstigat deja aproape 44.000 de simpatizanti de la lansarea din primavara anului 2010.Noul RCZ adopta o bara frontala originala, a carei sportivitate accentuata reflecta forta partii spate si liniile caracteristice ale plafonului de tip –double-bubble. Noua gama de culori pentru caroserie, noile roti, noua culoare a arcurilor, ambianIe interioare noi si variate: atractivitatea si exclusivitatea noului RCZ sunt accentuate de gama variata de culori si combinaIii de materiale, atât la exterior cât si la interior, care dau posibilitatea fiecarui client sa-si personalizeze ”propriul” RCZ.Concept-ul RCZ R, lansat la Paris, înfrumuseIat de nuanIele de negru mat si aramiu, anunIa apariIia RCZ R- o versiune emblematica a performanIei si sportivitaIii optimizate, disponibila începând cu sfârsitul anului 2013. RCZ R va fi echipat cu un nou propulsor pe benzina de 1.6 THP ce dezvolta 260 CP, plasându-se ca cel mai performant model din istoria Peugeot. Oferind senzaIii dinamice intense, RCZ R beneficiaza de rapoarte speciale, asociate unui diferenIial blocabil Torsen®.Cele trei modele Hybrid4 ale marcii contribuie de asemenea la extinderea gamei, graIie evoluIiei tehnologice si ecologice a propulsorului diesel full hibrid. Prin tehnologia Hybrid4, dezvaluita în premiera mondiala pe modelul 3008 Hybrid4 lansat la începutul anului, Peugeot ofera o gama inovatoare în ceea ce priveste performanIele faIa de mediu si senzaIiile la volan.Cu o putere combinata de 200 CP dezvoltata de propulsorul de 2.0 HDi FAP si de motorul electric de pe axul spate, 3008 Hybrid4 ofera o placere a condusului sporita, susIinuta de posibilitatea de a selecta unul dintre cele 4 moduri de condus disponibile (Automatic, ”ZEV” (Zero Emisii Vehicul”), sport, 4×4) cu un consum de carburant optimizat.508 RXH, apoi limuzina 508 Hybrid4, au completat gama Full Hybrid Diesel a Peugeot în prima jumatate a anului. O gama care a atras deja foarte mulIi clienIi: la sfârsitul lunii iulie, cele 3 modele au înregistrat peste 9.000 de unitaIi vândute.Concept-ul Onyx si Peugeot Design LabLa standul Peugeot al Salonului Auto de la Paris 2012, conform tradiIiei de exceptie a supermasinilor marcii, modelul Onyx va acapara cu siguranta imaginatia vizitatorilor.Silueta radicala, sculptata, de 4.65 m, cu jante pe 20” a concept-car-ului Onyx ascunde inima unui atlet: fixat pe sasiul din fibra de carbon, propulsorul hibrid de 3 litri V8 HDi cu 600 CP în poziIie centrala spate si cutia de viteze secvenIiala în 6 rapoarte sunt rezultatul experientei severe a competitiilor la înalt nivel. Caroseria atrage prin contrastul de materiale si culori: cupru pur pentru aripi si portiere, fibra de carbon negru mat pentru celelalte parIi ale caroseriei.Conturat de inserIiile din aluminium, pavilionul vitrat de tip ‘double-bubble’ dezvaluie structura din fibra de carbon si un compartiment pasageri inovator, o capsula înfasurata în material, în care ocupanIii se contopesc cu interiorul. În ceea ce priveste design-ul instrumentelor si al comenzilor, acesta a pornit de la o idee: intuitivitatea, dupa modelul volanului mic sau al comenzilor din aluminiu foarte la îndemâna.Cu versiunea Onyx, Peugeot îsi continua inintiativa de utilizare inovatoare a materialelor, ca de exemplu ”lemnul din ziare” obIinut din ziare folosite, din care sunt fabricate plansa de bord si consola centrala.Alaturi de concept-car-ul Onyx se afla conceptul de bicicleta Onyx, o bicicleta ultrausoara cu rama din fibra de carbon, dezvoltata de Studioul de Design Peugeot, precum si scuterul Onyx, un triciclu cu 3 roIi de 400 cc, ce reînvie expertiza istorica pe care marca Peugeot o are în domeniul mijloacelor de transport.Cu o experienIa de peste 200 ani în domeniul industrial si 120 ani de experienIa auto, Peugeot prezinta la Salonul Auto primele realizari ale Studioului de Design, inaugurat în luna iunie a anului trecut.Peugeot Design Lab urmareste dezvoltarea unor strategii puternice si coerente, în special în vederea consolidarii identitaIii, valorilor si cutumelor clienIilor exteriori. Prima realizare consta în dezvoltarea de produse non-auto, a serviciilor si experienIelor. Asadar, Peugeot Design Lab se împarte pe mai multe segmente: imaginea marcii, creatie, productie si comunicare.Experienta considerabila si resursele tehnice ale Centrului de Design Peugeot confera Studioului de Design o forta fara precedent, pe trei continente, în Paris, Shangai si Sao Paolo.InternaFionalizare: Peugeot schimba treaptaÎn prima jumatate a anului 2012, volumele de vehicule asamblate Peugeot, vândute în afara Europei au crescut cu 7,5% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2011, atingând un numar de 287.000 unitati.Din perspectiva acestei noi strategii, Peugeot prezinta la Salonul Auto de la Paris doua mari realizari în accelerarea demersului de internaIionalizare: 301 si 2008 Concept. Noul Peugeot 301, prezentat în cele doua zile dedicate presei, a fost conceput pentru a atrage rapid clienIii, pentru a permite accesul la vehicule pe o piaIa în plina extindere: clienti cu pretenIii, atrasi de limuzinele confortabile si în acelasi timp accesibile la pret. 301 încorporeaza cele mai noi coduri stilistice ale marcii pentru a crea un design puternic care sa stârneasca emoIii si care sa transmita o senzaIie de forIa. GraIie dimensiunilor (lungimea de 4.44 m), acesta ofera ocupanIilor un spaIiu generos – un record pe segmentul sau pentru locurile din spate – si un volum portbagaj impresionant: 640 litri.Gama de motorizari include cele mai noi versiuni pe benzina si diesel – inclusiv cel mai nou propulsor pe benzina de 1.2 litri în 3 cilindri – manevrabilitate buna, confort marit si echipamente de siguranIa: 301 este un sedan de familie confortabil, sigur si puternic, Iinând cont de faptul ca a fost conceput pentru a se adapta tuturor condiIiilor climaterice si de utilizare din Iarile în care va fi lansat din toamna anului 2012.Modelul 301 este produs la Vigo (Spania); perimetrul vast de marketing va include în principiu: Turcia, Europa Centrala si de Est, Rusia, Ucraina, Maghreb, Orientul Mijlociu si anumite Iari din America Latina. Într-o a doua faza acesta va fi lansat în China atât pe segmentul industrial, cât si cel comercial.Conceptul 2008, crossover-ul urban: dupa lansarea ”Conceptului Crossover Urban” la ultimul Salon Auto de la Beijing, Peugeot prezinta publicului un vehicul care se adreseaza universului urban în continua crestere.În Europa, China si America Latina, inginerii si designerii au colaborat pentru a crea acest prototip Peugeot, un model compact, rezultat al alchimiei dintre expertiza marcii în domeniul vehiculelor urbane si know-how, demonstrat de succesul 3008-ului pe segmentul crossover.Conceptul 2008 este un vehicul mic, compact (4.14 m) agil, versatil, cu un stil rafinat si unic, destinat locuitorilor tineri din orase precum Sao Paulo sau Shanghai, Paris, Kuala Lumpur sau Moscova, care iubesc orasul, dar care, în acelasi timp sunt dornici sa evadeze din el.În acord cu senzaIia de dinamism conferita de silueta aerodinamica si liniile atletice, conceptul 2008 ascunde sub capota o gama de propulsoare pe benzina în 3 cilindri de ultima generatie: 1.2l turbo cu injecIie directa, ce dezvolta o putere de (110 CP) si un cuplu exceptional, cu un nivel al consumului de carburant si emisiilor extrem de optimizat.Modelele prezentate ca si Concept 2008, vor fi fabricate aproape de consumatorii sai, în FranIa (Mulhouse), în Brazilia (Porto Real) si în China (Wuhan).

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *