Renault Vehicule Comerciale – lider de piata romaneasca de import in 2011

img
Home / Stiri si noutati auto / Renault Vehicule Comerciale – lider de piata romaneasca de import in 2011

Renault Vehicule Comerciale – lider de piata romaneasca de import in 2011În România, anul 2011 a reprezentat pentru Renault atingerea unei performante comerciale notabile, pozitionarea pe locul 1 pe piata româneasca de vehicule comerciale de import, cu o cota de piata dubla fata de anul precedent.De asemenea, pe piata totala de autoturisme si autovehicule comerciale usoare, Renault a obtinut o cota de piata de 8,2%, în crestere fata de anul 2010.La nivel european, vânzarile marcii au progresat fata de 2010, Renault ocupând locul 2 pe piata totala de autoturisme + vehicule comerciale (8,6%). De asemenea, Renault reconfirma pozitia de lider pe segmentul de vehicule comerciale, performanta obtinuta anual începând cu 1998, cu o cota de piata de 15,6%.Trei factori principali explica succesul comercial al marcii Renault în 2011 pe piata româneasca: cresterea vânzarilor catre companii, triplarea vânzarilor de vehiculele comerciale si cresterea cotei de piata în segmentul de vânzari catre persoane fizice, prin programul de Reînnoire a Parcului Auto.Segmentul de vehicule comerciale este strategic pentru Renault, de 13 ani fiind liderul incontestabil al pietei europene. Gama complet reînnoita, noul Master si Kangoo Express Maxi, o gama de caroserii cu volum util de la 3 m³ la 22 m³; sarcina utila de la 650 kg pâna peste doua tone, dar si dezvoltarea serviciilor oferite clientilor profesionali sunt factorii care au contribuit în mod decisiv la realizarea performantei în segmentul de vehicule comerciale.Mai mult, în 2011, Renault Master se situeaza pe podiumul segmentului sau, cu o cota de segment de 16%. Performanta modelului se bazeaza pe atuuri produs foarte puternice: gama foarte diversa, motorizari Euro 5 foarte economice din punct de vedere a consumului de carburant, confort exceptional în cabina, preturi de achizitie si costuri de întretinere foarte competitive, care deriva din cresterea intervalelor de revizie la 30.000 km/2 ani si din disponibilitatea distributiei pe lant.Pentru a raspunde optim solicitarilor clientilor profesionali, Renault a implementat conceptul Renault Pro + si în România. Aceste servicii dedicate constau în spatii de vânzari si servicii post-vânzare, personal de vânzari si service specializat în vehicule utilitare, expozitie de vehicule comerciale Renault, interlocutori dedicati clientilor profesionali, preluarea în service a vehiculelor utilitare de pâna la 5 tone, orar de service cu program prelungit pentru clientii profesionali, precum si diagnosticare rapida si revizii realizate fara programare prealabila.Reteaua Renault PRO+ cuprinde în prezent 12 centre: patru în Bucuresti si câte unul în Constanta, Timisoara, Iasi, Brasov, Bacau, Craiova, Cluj si Braila.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *