Rezultatele 2011 pentru Automobile Bavaria Group

img
Home / Stiri si noutati auto / Rezultatele 2011 pentru Automobile Bavaria Group

Rezultatele 2011 pentru Automobile Bavaria GroupAutomobile Bavaria si MHS Truck & Bus, lideri si în 2011 în segmentul de autoturisme premium, motociclete si camioane- În 2011, vânzarile BMW au crescut cu 18%, MINI cu 47%, MAN cu 80%- Peste 75% din masinile BMW sunt vândute prin dealerii grupului- Camioanele au generat venituri de 100 de milioane de euro – Afacerile din Germania vor ajunge la 90 de milioane de euro în 2012 Bucuresti: Automobile Bavaria Group, cea mai mare retea de dealeri autorizati BMW din Europa Centrala si de Est si importatorul camioanelor MAN în România, a obtinut vânzari în crestere în 2011, si-a consolidat reteaua de dealeri prin investitii si vizeaza o crestere a activitatii cu 10% la nivelul anului 2012.  „Ne-am extins în 2011 si în România si în Germania. La capitolul realizari, putem trece investitiile pe care le-am facut aici în modernizarea unor centre auto, iar în Germania am inaugurat primul showroom Rolls-Royce.  Pentru 2012 vizam consolidarea operatiunilor, dar suntem atenti si la oportunitatile de  investitii,” a declarat Michael Schmidt, presedintele si fondatorul Automobile Bavaria Group. Vânzarile de autoturisme BMW au avansat cu 18% si au ajuns la 1.434 de unitati, cifra care reprezinta peste 75% din totalul de 1.888 unitati realizat de BMW în România. Pentru MINI, vânzarile au cunoscut o crestere de aproape 50% anul trecut, la un volum total de 140 de autoturisme. „Daca ne uitam la vânzari, cele mai cautate autoturisme BMW au fost cele din gama X (X1, X3, X5 si X6), care au generat împreuna peste 65% din vânzarile noastre. Pentru MINI, cel mai cautat model pe piata din România este MINI One,” a declarat Gabriela Turcitu, director executiv adjunct în cadrul grupului si responsabil de vânzari. Anul 2012 debuteaza cu lansari importante. „Începem anul în forta în ceea ce priveste lansarile de noi modele. În luna ianuarie si-a facut aparitia în showroom-ul din Baneasa, singura locatie certificata BMW M în Romania, mult asteptatul BMW M5. În luna februarie, vom lansa noul BMW Seria 3, în cele trei linii de echipare: Modern, Sport si Luxury. În luna martie, brandul MINI, câstigatorul ultimei editii a raliului Dakar, îsi extinde familia cu un nou membru, MINI Roadster,” a explicat Ciprian Bercea, director executiv adjunct si responsabil de marketing în cadrul Automobile Bavaria Group.  „În ceea ce priveste modelul BMW M5, am livrat deja prima masina, iar alte doua modele urmeaza sa fie predate clientilor. Anul trecut am comercializat cinci autoturisme BMW M,” a mai spus Turcitu.            Brandul de lux Rolls-Royce si-a gasit doi noi clienti în România, carora le-au fost livrate un Rolls-Royce Phantom si un Rolls-Royce Ghost. Automobile Bavaria Baneasa a primit, la sfârsitul anului 2010, statutul de service autorizat din partea producatorului de automobile de lux. Astfel, compania a devenit singura reprezentanta Rolls-Royce din regiune, pe o raza de 1.000 de kilometri. Automobile Bavaria deruleaza, de asemenea, operatiuni de comercializare de masini rulate. Cel mai nou program lansat în România este BMW Premium Selection. Vânzarile de autoturisme BMW rulate au crescut cu 10% în 2011. Estimarile pentru acest an indica o majorare similara a vânzarilor. Pe segmentul de motociclete, piata a scazut cu 16%, în timp ce departamentul moto al Automobile Bavaria a înregistrat vânzari în crestere cu 10% la motocicletele noi. Compania a ramas si în 2011 liderul segmentului moto, cu o cota de piata de 15%. Ritmul de crestere a fost mult mai mare la motocicletele rulate, cu un plus de 50%. Tot în 2011, centrele din Otopeni si Constanta au fost complet modernizate si reconstruite conform noilor standarde BMW. „Valoarea acestor investitii, raportata la cele doua unitati, a fost de aproximativ 5 milioane de euro. În urma acestor modificari, dealerul Automobile Bavaria din Otopeni devine cel mai important centru pe partea de tinichigerie si vopsitorie la nivelul întregii retele nationale,” a declarat Werner Schmidt, director executiv adjunct si responsabil de  segmentul de after-sales în cadrul Automobile Bavaria Group. Camioanele au fost vedetele anului 2011 pentru MHS Truck & Bus, importatorul MAN în România. „Am consemnat cresteri de vânzari cu 80% peste nivelul din 2010, la un volum total de 884 de autovehicule. În ceea ce priveste camioanele rulate, vânzarile au fost de 400 de unitati, în urcare cu 60%,” a spus George Geadau, director de vânzari MHS Truck & Bus.  Aceste performante au mentinut MAN în pozitia de lider pe segmentul de camioane, cu o cota de piata de 20%. „Ca urmare a acestor performante, cifra de afaceri înregistrata de noi a crescut la 100 de milioane de euro, din care 20 de milioane de euro au provenit din reteaua celor sapte unitati de service,” a explicat Claudia Iordache, Chief Financial Officer în cadrul importatorului MAN. Pentru 2012, piata de camioane ar putea ajunge la volume de 5.000 de unitati. „Chiar daca piata totala a crescut cu peste 50% fata de 2010, este înca o cifra scazuta pentru o tara de marimea României. Simtim ca piata pare sa recupereze, iar pentru 2012 estimam ca se va ajunge la 5.000 de camioane. Acest lucru depinde de cum va evolua economia în Europa si de resursele financiare puse la dispozitia clientilor de camioane,” a sustinut Jorge Leuschner, director general MHS Truck & Bus.           „Ne-am propus o crestere a vânzarilor de 10% în acest an. Este o crestere prudent-optimista, având în vedere conditiile economice actuale. Pentru BMW estimam vânzari de 1.550-1.560 de autoturisme, la MINI preconizam 150 de masini, iar la camioanele MAN vizam o majorare la 1.100 de autovehicule. Ne-am pastrat în 2011 pozitia de lideri de piata în segmentul premium la autoturisme, la motociclete si la camioane si intetionam sa ramânem lideri de piata si în 2012,” a sustinut presedintele Automobile Bavaria Group, Michael Schmidt. Pe plan extern, grupul este reprezentat în Germania de 5 dealeri, grupati în zona orasului Munchen. Astfel, Autohaus Michael Schmidt Gmbh controleaza 4 dealeri BMW si MINI, iar Autohaus Baierbrunn efectueaza operatiuni de service pentru BMW, MINI si autoturisme rulate. Compania Schmidt Premium Cars detine în Germania contract de dealer Rolls-Royce, cu operatiuni de vânzare si service pentru brandul britanic de lux. „Cifra de afaceri pentru business-ul din Germania a fost de 75 de milioane de euro în 2011. În acest an, vedem o crestere de 20% pentru activitatea din Germania, la 90 de milioane de euro,” a mai spus Michael Schmidt.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *