SKODA Design creeaza trofeele castigatorilor Tour de France
SKODA Design creeaza trofeele castigatorilor Tour de France- Sculpturi exclusive din cristal pentru campionii Tour de France- Designed by ŠKODA: muchii ascutite, forme dinamice si elegante, suprafete decorate cu cristale pline de lumina (‘StarDust’)- Bohdan Wojnar, membru al Consiliului de Administratie ŠKODA AUTO, responsabil pentru Resurse Umane, va prezenta trofeele la Paris, în 26 iulie- ŠKODA este pentru a 12-a oara sponsorul Tour de FranceMuchii taioase, suprafete tridimensionale, forme dinamice si elegante – noul limbaj de design ŠKODA este mai emotional ca niciodata. Echipa de design ŠKODA a încorporat aceste elemente în designul trofeelor din cristal pe care le-au creat pentru câstigatorii Tour de France din acest an. Sculpturile sunt adevarate opere de arta ale prelucrarii cristalului traditional cehesc.La marea finala a Tour de France, ciclistii vor trece linia de finis în 26 iulie, pe bulevardul Champs-Élysées. Câstigatorii îsi vor ridica cu mândrie trofeele spre cerul parizian, la ceremonia de premiere, în fata a sute de mii de fani ai ciclismului. Trofeele sunt unice: sunt sculpturi ‘created by ŠKODA Design’ si ‘made in the Czech Republic’ de catre PRECIOSA, un renumit producator ceh de sticla din Kamenický Šenov.Anul acesta ŠKODA AUTO este pentru a 12-a oara sponsorul oficial si partenerul auto oficial al Tour de France. „Suntem mândri de asocierea noastra pe termen lung cu cea mai faimoasa cursa de ciclism din lume,” a declarat designerul-sef al marcii ŠKODA, Jozef Kaban. „Ciclismul la cel mai înalt nivel impune pasiune, talent, anduranta si perfectiune pâna la cel mai mic detaliu; toate acestea ne pot inspira atât în munca noastra, cât si în viata noastra de zi cu zi.”La fel ca si în anii anteriori, ŠKODA Design a creat trofeele pentru câstigatorii Tricourilor Galben, Verde, Alb si cu Buline Rosii. Pe lânga forma lor inspirata, trofeele cu o înaltime de 60 cm si o greutate de 4 kg prezinta un nou finisaj care confera suprafetelor un efect foarte special. Suprafetele sunt finisate cu asa-numitul „praf de stele” – ‘StarDust®’ – mici cristale pline de lumina îmbraca acest corp dinamic si elegant din sticla, sporindu-i stralucirea. Pentru a marca primul an în care ŠKODA sponsorizeaza Tricoul Verde (cel mai bun sprinter), trofeul celui care va câstiga Tricoul Verde este realizat pentru prima data din sticla verde.Înmânarea trofeelor câstigatorilor din acest an reprezinta punctul culminant al implicarii reînnoite si extinse a marcii ŠKODA în evenimentul Tour de France. ŠKODA Superb joaca de asemenea un rol foarte important, în calitate de „Red Car”, deschizând calea plutonului de ciclisti. Aditional, o flota de automobile ŠKODA asigura prezenta puternica a marcii pe parcursul evenimentului. ŠKODA pune la dispozitie circa 250 de autovehicule, incluzând modelele ŠKODA Octavia Combi si ŠKODA Superb. Evenimentul este de asemenea marcat de o activitate media extinsa.Ciclismul este un important pilon de sustinere a strategiei de sponsorizare ŠKODA. Alaturi de Tour de France si de Tour of Spain (Vuelta), producatorul auto sustine si alte competitii internationale de ciclism si numeroase evenimente importante ale ciclismului, la nivel national si international. Implicarea marcii ŠKODA în ciclism demonstreaza relatia speciala pe care marca o are cu ciclismul. Parintii fondatori ai marcii ŠKODA, Václav Laurin si Václav Klement, au demarat povestea de succes a companiei în urma cu 120 de ani, începând cu fabricarea de biciclete.