SKODA a comercializat la nivel mondial 879200 de autovehicule in 2011

img
Home / Stiri si noutati auto / SKODA a comercializat la nivel mondial 879200 de autovehicule in 2011

SKODA a comercializat la nivel mondial 879200 de autovehicule in 2011-    În 2011, vânzarile la nivel mondial au crescut cu 15,3% la 879.200 autovehicule –    Livrarile cresc în toate regiunile si pentru toate gamele de modele-    Cota de piata crescuta în toate regiunile de vânzare – Cota de piata la nivel mondial: 1,4% –    Capacitatea de productie se extinde pentru a face fata cresterilor ulterioare-    Noile modele Citigo si Rapid au parte de un start promitatorMladá Boleslav, ianuarie 2012 – ŠKODA continua traseul de succes, înregistrând un nou record de vânzari în anul financiar 2011. Vânzarile marcii au crescut cu 15,3%, la un nou record al tuturor timpurilor, de 879.200 de autovehicule. Livrarile catre clienti au crescut în 2011 cu circa 116.000 de unitati, ceea ce se traduce printr-o crestere la peste 1,4% din cota de piata mondiala (2010: aproape de 1,3%).Între ianuarie si decembrie 2011, ŠKODA a comercializat, la nivel mondial, 879.200 de autovehicule (2010: 762.200). În timp ce piata mondiala a crescut cu 5,1% (aproape 62 de milioane de autovehicule), ŠKODA a depasit ritmul industriei de profil, avansând cu 15,3%. Marca a facut progrese semnificative în China, India si Rusia. În multe alte piete individuale, din Europa, ca si din restul lumii, ŠKODA a atins un nou record anual. De asemenea, ŠKODA a reusit sa-si creasca livrarile pe toate pietele din lume. De exemplu, în Europa Centrala si de Est, livrarile au crescut la 231.600 de unitati (2010: 194.800, +18,9%), iar în regiunea Asia/Pacific la 256.100 de autovehicule (2010: 203.300 +26%) în anul financiar 2011. “În 2011, ŠKODA a vândut mai multe autovehicule ca niciodata,” declara Jürgen Stackmann, membru în consiliul de administratie ŠKODA, responsabil pentru vânzari si marketing, adaugând: “Am înregistrat cresteri în fiecare regiune si ne-am consolidat pozitia pe piete.” “Acesta a fost anul în care am implementat, pentru prima data, strategia de crestere 2018 si am facut acest lucru într-un mod impresionant,” declara Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, CEO ŠKODA. “În mod clar am câstigat viteza si am obtinut noi recorduri de vânzari. De asemenea, ne-am îmbunatatit foarte mult capacitatea de productie, vânzarile si prezenta pe pietele internationale si am câstigat, înca o data, teren, atât pe piata proprie cât si în pietele aflate în curs de dezvoltare din Europa.” 879.200 de autovehicule livrate, la nivel mondial, în anul financiar 2011, marcheaza un record al tuturor timpurilor si se traduce printr-o cota de piata totala de 1,4%. Urmatorul tel pentru ŠKODA este definit în mod clar: pâna în 2018, vânzarile la nivel mondial trebuie sa creasca la cel putin 1,5 milioane de unitati, anual. “Compania a pus, în 2011, baze excelente, pentru a reusi acest lucru. În 2012 vom continua sa extindem semnificativ gama de modele ŠKODA si sa consolidam activitatile noastre, atât în Europa cât si pe celelalte piete internationale,” declara Prof. Vahland.Piete cu crestere dinamicaÎn anul financiar 2011, ŠKODA a obtinut un nou record si în Rusia: 74.100 de automobile vândute (2010: 45.600), ceea ce echivaleaza cu o crestere de 62,5%. În China, vânzarile au continuat sa arate ca marca se situeaza pe o panta ascendenta, crescând, în anul financiar 2011, cu 21,9%, la 220.100 de unitati. Rapid, introdus în India în luna noiembrie, a avut un start bun pe piata si a fost ales imediat masina de familie a anului, în aceasta tara. Piata din India, un stâlp important pentru strategia de crestere a marcii, a demonstrat o dezvoltare foarte pozitiva pe tot parcursul anului financiar 2011, vânzarile ŠKODA crescând cu 49,9%, la peste 30.000 de unitati. Extinderea capacitatilor – atât pe piata de provenienta cât si în strainatateŠKODA se extinde si investeste în modele noi, în piete si capacitati. Parte integranta din acest proces, fabrica principala din Mladá Boleslav va fi extinsa considerabil în 2012. La terminarea acestei extinderi, pe lânga popularele Fabia si Octavia, uzina va produce si un al treilea model. În paralel, capacitatile de productie pentru Octavia, la aceasta uzina, vor creste de la 800 la 1.200 de autovehicule pe zi. De la finele lui 2012, uzina Vrchlabí a companiei ŠKODA, situata în Republica Ceha, va începe productie transmisiilor DSG cu dublu ambreiaj pentru marcile din Grupul VW: Volkswagen, SEAT si Audi.La uzina din Rusia a Grupului VW, situata în Nizhny Novgorod, VW Group Russia va fabrica modelul ŠKODA Yeti, împreuna cu partenerul rus GAZ. Iar în China, ambele joint venture VW Group vor investi, pâna în 2016, circa 14 miliarde de euro, în noi uzine si produse. În prezent, în China sunt fabricate ŠKODA Fabia, Octavia si Superb, iar Yeti va fi adaugat în 2013. Aceste investitii vor pava calea pentru cresterea companiei din anii urmatori.“Suntem foarte încrezatori în ceea ce priveste dezvoltarea pozitiva din viitor. De aceea investim si mai mult în fabricile noastre, atât pe piata de provenienta cât si în strainatate, dar investim totodata si în extinderea organizatiilor noastre de vânzari în toate regiunile. Si, desigur, vrem sa ne întrecem competitorii,” explica Stackmann, membru în consiliul de administratie ŠKODA, responsabil pentru vânzari si marketing.Ofensiva modelelor este în desfasurareModelul subcompact Citigo si modelul compact din India, Rapid, au fost lansate cu succes, la finalul anului 2011, fiind primele modele din ofensiva modelelor ŠKODA. Pentru Škoda, Citigo reprezinta o deschidere catre segmentul subcompact, aflat într-o dezvoltare rapida – în 2011, lansarea a avut loc doar în Republica Ceha, mai multe tari urmând din 2012. Rapid este si un element crucial în strategia de crestere a marcii, însemnând prezenta ŠKODA pe cel mai mare segment de piata din India.Livrarile catre clienti în 2011 (Modele ŠKODA, în comparatie cu 2010):Octavia (372.900 autovehicule/plus 16,9%)Fabia (266.800 autovehicule /plus 16,5%)Superb (116.700 autovehicule /plus 18,1%)Yeti (70.300 autovehicule /plus 33,7%) Roomster (36.000 autovehicule /plus 11,4%) Rapid/India (1.700 autovehicule)Citigo/Republica Ceha (peste 500 autovehicule)

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *