SKODA in Qatar – Ofensiva modelelor continua

img
Home / Stiri si noutati auto / SKODA in Qatar – Ofensiva modelelor continua

SKODA in Qatar – Ofensiva modelelor continua-    ŠKODA MissionL prezentat pentru prima data în afara Europei –    Studiul prezinta designul noii limuzine compacte si al marcii-    Ofensiva modelelor ŠKODA continua-    Record de vânzari în 2011: 879.200 de automobile livrate, o crestere de 15,3 procente –    Prezenta la nivel international va fi consolidata în continuare-    Limuzina compacta va fi disponibila si în QatarMladá Boleslav, ianuarie 2012 – Prezenta producatorului ceh de automobile, ŠKODA, la editia 2012 a Salonului Auto din Qatar este marcata de strategia internationala de crestere a marcii. Cu MissionL, un studiu foarte apropiat de versiunea de serie, ŠKODA ofera audientei o avanpremiera detaliata a noii sale limuzine compacte. În acelasi timp, acest concept este un ambasador al noului stil de design ŠKODA si este expus pentru prima data în afara Europei.Noua limuzina compacta va fi introdusa pe cele mai importante piete mondiale în 2012 si va avea un rol central în ofensiva modelelor ŠKODA. Mai mult, aceasta va extinde gama de modele a marcii cu un nou segment, situat între modelele ŠKODA deja existente, Fabia si Octavia. Lansarea pe piata a noii limuzine compacte este planificata, de asemenea, si pentru Qatar.ŠKODA si-a propus cresterea vânzarilor pentru toate modelele, la cel putin 1,5 milioane de unitati pe an, la nivel global, pâna în 2018. Vânzarile ŠKODA au crescut în 2011 cu 15 procente atingând un nou nivel record, de 879.200 de automobile. “2011 a fost un an foarte important pentru noi, în care am avut realizari semnificative,” spune Jürgen Stackmann, membru în consiliul de administratie ŠKODA, responsabil pentru vânzari si marketing. Ofensiva de modele a avut un start de succes în primele faze, prin modelul subcompact, Citigo, lansat în Republica Ceha si limuzina compacta Rapid în India.“Am stabilit noi recorduri în 2011 si suntem pe calea cea buna pentru a îndeplini strategia de crestere 2018,” a declarat Stackmann, în cadrul discursului pe care l-a sustinut la prezentarea studiului ŠKODA MissionL în Qatar. Marca a vândut, în toate regiunile, mai multe automobile decât în anul precedent. În afara de Europa, si pietele din Rusia, India si China s-au dovedit, din nou, foarte dinamice. “În Qatar suntem activi de zece ani. Pâna în acest moment, ŠKODA a crescut, devenind a treia marca europeana importata aici,” spune Stackmann, adaugând: “Întarirea activitatilor noastre, la nivel international, reprezinta un element central al strategiei noastre de crestere.” Astfel, Qatar va avea parte de introducerea modelului ŠKODA Yeti în 2012.În plus fata de MissionL, ŠKODA prezinta, la Salonul Auto din Qatar, si Fabia, Octavia, Yeti si Superb precum si alte modele disponibile pe piata locala.MissionL: Ambasadorul ofensivei modelelor ŠKODA care dispun de un nou limbaj stilisticNoua limuzina compacta va reprezenta continuarea ofensivei producatorului. MissionL, un studiu de design foarte apropiat de modelul de serie si pe care ŠKODA îl expune pentru prima data în afara Europei, în Qatar, ofera o avanpremiera detaliata a modului în care viitoarea limuzina va arata pe strada.Conceptul MissionL impresioneaza prin claritatea si precizia sa. “Noi am oferit acestui studiu multa claritate si o alocare simpla si eficienta a suprafetelor,” declara Jozef Kaban, directorul departamentului de design ŠKODA. Modelul se prezinta cu o imagine viguroasa si atletica. “Viata a devenit atât de complexa încât multi oameni îsi doresc declaratii simple si precise. Iar designul lui MissionL chiar asta ofera,” spune Jozef Kaban.Suprafetele clare ale automobilului si muchiile sale ascutite pun în evidenta proportiile perfecte ale acestuia. Partea frontala expune noul design ŠKODA. Logoul ŠKODA revizuit si cu o imagine proaspata, este pozitionat acum în relief pe partea frontala rotunjita a capotei. Grila dispune de o rama cromata si este construita din lamele verticale. Partea frontala a masinii expune în mod clar forma de trifoi realizata prin ansamblul blocurilor optice.Sub farurile principale, cu oglinzile lor duble si cu un stil sobru, lampile de ceata, care au aproape aceleasi dimensiuni, încadreaza grila. Semnalizatoarele si luminile de zi au forma unor benzi fin conturate s se afla în partea de jos a farurilor principale. Structura cristalina a geamurilor acestora este marcata de muchii ascutite – o tema de design reminiscenta de la sticlarii cehi si care apare în multe dintre componentele caroseriei precum si în interiorul masinii.Un geam negru-transparent se întinde pe plafon, pe toata largimea interiorului, ceea ce evidentiaza eleganta ordonata a masinii si impresioneaza prin ergonomia clara si nivelul mare de functionalitate. Cockpit-ul exprima largime, gratie aranjamentului sau pe orizontala. Plansa de bord, tapiteria scaunelor si volanul au doua tonuri de culoare: alb si bej, si exprima un spirit tineresc. Panourile usilor sunt acoperite cu un material textil, iluminat din spate, cu mici structuri integrate, care sugereaza niste cristale, ceea ce transfera tema sticlariei în interiorul masinii.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *