SKODA – un nou record de vanzari in 2012

img
Home / Stiri si noutati auto / SKODA – un nou record de vanzari in 2012

SKODA – un nou record de vanzari in 2012-    Livrarile cresc cu 6,8 procente, ajungând la 939.200 de masini în 2012-    Cota de piata ŠKODA în Europa de Vest depaseste trei procente-    China este cea mai puternica piata individuala pentru ŠKODA, înregistrând livrari de 235.700 de unitati (+7,1 procente)-    Rusia: cota de piata ŠKODA creste de la trei la peste 3,6 procente –    Cu noua ŠKODA Octavia, marca va continua ofensiva modelelor în 2013-    România: marca ŠKODA a vândut anul trecut 6.303 unitatiŠKODA AUTO a stabilit înca un record de vânzari în 2012, livrarile catre clienti, la nivel mondial, crescând cu 6,8 procente, la un total de 939.200 de unitati (2011: 879.200). În cea mai performanta luna decembrie din istoria companiei, marca a livrat catre clientii sai aproape 66.200 de automobile. Acest rezultat reprezinta o crestere a vânzarilor cu 6,1 procente în comparatie cu recordul anterior, înregistrat în decembrie 2011. Ofensiva modelelor marcii va intra în 2013 într-o noua etapa, odata cu lansarea noii ŠKODA Octavia.“În anul care a trecut, ŠKODA a vândut 939.200 de unitati, mai mult ca oricând. Iar aceasta cifra de vânzari a fost atinsa în ciuda crizei din unele piete,” declara Winfried Vahland, CEO ŠKODA. “Gratie noilor sale modele atractive, cota de piata ŠKODA a crescut din nou pe multe dintre piete, aceste performante adaugându-se în parcursul de succes al strategiei de dezvoltare a marcii,” mai declara Vahland. Pentru 2013, ŠKODA se va concentra pe ofensiva modelelor, initial fiind vorba despre lansarea noii ŠKODA Octavia, care va avea loc la începutul anului. “Per ansamblu, anul 2013 nu va fi unul usor pentru industria auto. Dar noile automobile ŠKODA, cum sunt Octavia, Rapid sau Citigo, împreuna cu pozitia noastra privilegiata pe pietele internationale ofera marcii noastre o buna baza de pornire,” a adaugat Winfried Vahland, CEO ŠKODA.În Europa de Vest, în 2012, ŠKODA a depasit semnificativ tendintele unei piete care per ansamblu s-a micsorat, marca livrând peste 358.400 de unitati catre clientii sai (2011: 361.800). Cota de piata ŠKODA a crescut la peste trei procente, de la 2,8 procente acum un an. În Germania, cea mai mare piata europeana a marcii si cea de-a doua piata, la nivel mondial, dupa China, ŠKODA si-a crescut vânzarile cu 3,6 procente, la circa 132.600 de unitati (2011: 128.000), confirmându-si statutul de cel mai puternic importator din aceasta tara. În Marea Britanie, ŠKODA a avansat cu 17,6 procente fata de anul precedent, ajungând de la 45.300 de masini vândute în 2011 la recordul din prezent, care este de 53.200 de unitati. Recorduri de vânzari au mai fost înregistrate în 2012 în Austria, Elvetia si în Danemarca.În Europa de Est, livrarile ŠKODA din 2012 au crescut cu 26,4 procente, la aproape 137.100 (2011: 108.400). Marca a crescut astfel de trei ori mai repede în comparatie cu restul pietei, cota sa de piata ajungând la 4,2 procente. de la aproape 3,6 procente în 2011. Piata din Rusia s-a dovedit din nou a fi cea mai energica, livrarile marcii fiind de 99.100 de unitati, ceea ce reprezinta o crestere de 33,7 procente (2011: 74.100 de unitati livrate). Acesta reprezinta un nou maxim anual pentru marca în Rusia. Cota de piata ŠKODA din Rusia a crescut de la trei la 3,6 procente.Marca a înregistrat din nou crestere în Europa Centrala, unde ŠKODA a livrat în total 124.000 de masini în 2012, cu 0,7% mai mult fata de anul anterior (2011: 123.200 de unitati livrate). Cota de piata a atins aproape 19 procente (anul precedent: 18,4 procente), astfel ca aproape o masina din cinci livrate clientilor din Europa Centrala si de Est a fost o ŠKODA.Ín România, livrarile ŠKODA în 2012 au însumat 6.303 unitati, dintre care 53,14% pentru modelul ŠKODA Octavia. „Ín ciuda unei piete greu încercate economic, marca ŠKODA a reusit pentru al doilea an consecutiv sa ocupe prima pozitie în clasamentul modelelor de import cu ŠKODA Octavia. Cel mai bine vândut model de import, ŠKODA Octavia, si-a mentinut performanta obtinuta în 2011, reusind sa se impuna ca leader de piata în rândul competitorilor din clasa C. Multumim pe aceasta cale clientilor nostri pentru entuziasmul si aprecierea cu care întâmpina toate modelele marcii. O data cu aparitia noii ŠKODA Octavia, în luna martie a acestui an, ne dorim sa continuam succesul modelului si sa aducem cât mai multor clienti satisfactia unei alegeri excelente”. , a declarad Vlad Rusu, Brand Manager ŠKODA. O alta tara în care cresterile ŠKODA s-au repetat si anul trecut a fost China, unde livrarile marcii, care au fost de aproape 235.700 de unitati, au crescut cu 7,1 procente, în comparatie cu 220.100 unitati livrate în 2011. Cu alte cuvinte, China a reprezentat un sfert din vânzarile ŠKODA la nivel mondial.ŠKODA a continuat pe o traiectorie ascendenta si în India unde, cele circa 34.300 de unitati livrate se traduc printr-o crestere de 14,2 procente, în comparatie cu cele 30.000 de unitati comercializate în 2011.Mai mult, ŠKODA a raportat în 2012 noi recorduri de livrari catre clientii din piete precum: Israel, Turcia, Algeria, Australia, Irak, Taiwan, Kazahstan sau Maroc.Noua ŠKODA Octavia va extinde ofensiva modelelorPrima jumatate a lui 2013 va fi influentata de începerea productiei si debutul vânzarilor noii SKODA Octavia. Mai mult, în 2013 ŠKODA si-a propus sa îsi întareasca si mai mult pozitia pe pietele din întreaga lume. “Turbulentele economice vor continua sa afecteze pietele auto si în 2013,” declara Werner Eichhorn, Membru în Consiliul de administratie ŠKODA, Responsabil pentru Vânzari si Marketing. “În special în Europa scaderea cifrelor de vânzari din unele piete nu a ajuns înca la final. Cu toate acestea, noi apreciem ca vom înregistra cresteri în afara Europei. Aceasta înseamna ca noua ŠKODA Octavia si alte modele noi din urmatoarele douasprezece luni vor veni la momentul potrivit,” declara Eichhorn.Prin lansarea noii ŠKODA Octavia, marca declanseaza urmatoarea etapa a celei mai mari ofensive de modele din istoria companiei. “ŠKODA Octavia este sufletul marcii. Prin noua Octavia am transformat o masina buna într-una si mai buna. Octavia este o clasa în sine, oferind calitatea caracteristica clasei medii, la un pret de automobil din clasa compacta,” declara Winfried Vahland, CEO ŠKODA. ŠKODA va începe cu introducerea limuzinei compacte în Republica Ceha, la începutul lunii februarie, apoi urmând treptat si alte piete internationale.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *