Salonul Auto Moto a atras peste 31000 de vizitatori

img
Home / Stiri si noutati auto / Salonul Auto Moto a atras peste 31000 de vizitatori

Salonul Auto Moto a atras peste 31000 de vizitatori  Peste 31.000 de vizitatori din Bucuresti si din alte zone ale tarii au trecut pragul Salonului Auto Moto, in perioada 3-7 aprilie a.c., atrasi de prezenta noutatilor expuse  de dealerii auto-moto  sau firmele din zona accesoriilor si serviciilor, in cautarea celor mai avantajoase oferte pregatite de expozanti, pentru a vedea expozitia masinilor de colectie, tunate sau pregatite pentru curse sau drifting si, nu in ultimul rand, pentru motocicletele personalizate sau spectacolele de pe scena salonului. Vremea ploioasa de miercuri  nu i-a oprit pe pasionatii de masini si motociclete sa vina la Salonul Auto Moto, in numar destul de mare, dar soarele de weekend a scos familiile bucurestene la plimbare in Piata Constitutiei, facand ca traficul prin standurile expozitiei sa se tripleze fata de ziua anterioara. Vizitatorii Salonului Auto Moto s-au bucurat nu doar de exponatele din standurile auto, moto si accesorii, ci si de spectacolele prezentate pe scena salonului de cei peste 50 de artisti din trupe romanesti de muzica, balet, coregrafie, lasandu-se antrenati si in alegerea masinii sau motocicletei favorite.  In weekend, familiile bucurestene au “gustat” vremea insorita si s-au reunit la un picnic in Piata Constitutiei. In rezumat, la Salonul Auto Moto, timp de cinci zile, in perioada 3-7 aprilie a.c., in standurile rezervate dealerilor auto si moto s-au aliniat: 21 marci auto (Abarth, Alfa Romeo, Chevrolet, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Mazda, Opel, Peugeot, Range Rover, Seat, Skoda, Suzuki, Volvo) si 7 marci de motociclete si scutere (Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, Triumph). Au fost expuse, in standuri si pe Bulevardul Libertatii,  peste 300 de masini, motociclete, scutere si ATV-uri, noi, de colectie, tunate sau pregatite pentru raliuri. Pe durata Salonului Auto Moto, toti dealerii auto si moto au reusit sa-si dezvolte agenda de contacte cu clientii potentiali, au programat vizite la showroom si test drive cu modelele aflate in portofoliu, urmand ca in perioada urmatoare unele dintre acestea sa se materializeze si in vanzari. Au existat chiar si comenzi ferme, contracte incheiate si avans platit, pe durata Salonului, pentru modele din gama celor expuse. Dealerii auto si moto si-au exprimat increderea ca participarea la Salonul Auto Moto le va aduce, dincolo de plusul de vizibilitate, un plus in materie de vanzari.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *