Sculptura Rechin construita din piese BMW castiga Visualart Challenge

img
Home / Stiri si noutati auto / Sculptura Rechin construita din piese BMW castiga Visualart Challenge

Sculptura Rechin construita din piese BMW castiga a doua editie Visualart ChallengeSi a doua editie Visualart Challenge a avut alaturi ca partener marca BMW. Competitia de creatie îsi propune sa fie un instrument de afirmare si sustinere pentru tinerii artisti, iar a doua editie a adus si o saptamâna de workshop-uri cu artisti români consacrati, din tara si strainatate.Evenimentul, organizat de comunitatea on-line Visualart.ro, în intervalul octombrie-noiembrie 2010, a propus participantilor o tema de creatie, lasând libertate totala pentru alegerea modului de exprimare. Competitia din acest an a avut ca tema „Viteza” si a atras peste 90 de participanti cu peste 120 de lucrari variate – de la sculptura la desen, fotografie, pictura sau animatii 3D si scurt metraje. Rezultatul a fost o interpretare deosebit de variata a conceptului de „Viteza”, iar cele mai bune lucrari se vor reuni într-o prima expozitie la libraria Triptic, Str Alecu Russo nr 8, în perioada 6-20 decembrie.Alexandru Mirea, ocupantul primului loc si câstigatorul unui premiu de 2500 Euro, a convins juriul cu o sculptura de peste sase metrii lungime reprezentând un rechin. Lucrarea foloseste creativ componente de BMW, metal si cauciuc pentru a crea un automobil care se transforma treptat în rechin –  evocând grila radiatorului modelelor clasice ale marcii. Impresioneaza dinamismul reprezentarii, cu subiectul surprins în plina miscare, cu coada arcuita. Mirea revine în competitie dupa ce în anul precedent a ocupat locul doi cu o alta lucrare spectaculoasa – un model BMW Z4 construit din peste 4000 de cocori de origami.Competitia a adus multe lucrari de valoare care impresioneaza prin creativitate si tehnica. Este o colectie deosebita de lucrari care evoca o viziune personala a artistilor despre „viteza“, un concept care probabil niciodata nu a mai fost declinat în atâtea forme si sensuri.„Suntem încântati ca suntem alaturi de Visualart în aceasta competitie. A fost o tema deosebit de generoasa care este foarte apropiata marcii: Viteza este unul dintre ingredientele principale ale placerii de a conduce, însa fiecare are o interpretare foarte personala a acestui concept. Dorim sa multumim tuturor celor care au participat si au dat valoare acestei competitii si suntem încântati ca marca noastra a putut fi sursa de inspiratie pentru tinerii artisti înca o data. Salutam si deschiderea celorlalti parteneri, Gealan si Astra Asigurari. Prin sustinerea lor competitia a putut sa creasca si sa ofere mai multa valoare comunitatii“, a declarat Alex Seremet, Corporate Communications Manager BMW Group România.Visualart Challenge a venit în acest an cu o serie de premii importante în valoare de peste 5000 Euro si cu o serie de workshop-uri importante cu artisti consacrati. Un element unic al concursului este ideea de comunitate. Astfel participarea nu a însemnat  doar înscrierea lucrarilor în forma finala, toate ideile au fost prezentate pe un forum on-line, discutate si analizate de membrii Visualart.ro. S-a urmarit si stimularea interactiunilor constructive pentru o comunitate puternica.De asemenea, competitia se doreste si un instrument important de afirmare pentru artistii cu cele mai valoroase lucrari înscrise în concurs. Expozitia de la libraria Triptic va fi doar un prim pas într-o serie de evenimente de promovare.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *