Service Quality Award 2011 a inceput

img
Home / Stiri si noutati auto / Service Quality Award 2011 a inceput

Service Quality Award 2011 a inceput
Sezonul 4 al concursului Volkswagen Service Quality Award a inceput. Concursul a luat start si pentru cei 32 de parteneri service Volkswagen din Romania: pe parcursul unui intreg an, vor fi urmarite valorile lunare ale satisfactiei clientului si numarul de reparatii repetate ale fiecarui partener service.
La sfarsitul concursului, la care anul trecut au luat parte 6,450 parteneri service Volkswagen din 27 tari, se va organiza marea finala la Wolfsburg, unde cei mai buni 100 parteneri service isi vor primi trofeele. Fiecare partener service din tarile participante are sansa de a lua parte la competitie si la final sa fie prezent pe podium printre castigatori- o mare provocare!
„Partenerii nostri sunt garanti ai succesului nostru: Acestia implementeaza conceptele dezvoltate de catre producator. Ei traiesc zi de zi in service si motivatia lor este ca satisfactia clientilor depinde de ei. Atata timp cat ei sunt constieti ca de serviciile lor si de calitatea muncii lor depinde succesul marcii Volkswagen, si deasemenea succesul lor personal, ei pot atinge astfel perfectiunea in service ceea ce poate transforma un cumparator de masina intr-un client loial marcii” a spus Iuliu Kolozsvari, director Tehnic Post Vanzare al Porsche Romania.
Pentru a se califica la Service Quality Award, partenerii de service trebuie sa participe la studiul de satisfactie a clientilor. Chestionarele sunt apoi evaluate din punct de vedere al loialitatii clientilor si al cotei de reparatii repetate, cu scopul de al identifica pe “cel mai bun dintre cei buni” dintr-o tara.
Scopul principal al Service Quality Award este de a motiva partenerii de service sa scada in mod continuu cota de reparatii repetate si astfel sa creasca calitatea service-ului. Acesta este unul din cei mai importanti factori din intreaga industrie auto si pentru Volkswagen este o prioritate. Are o influenta cruciala asupra satisfactiei clientilor, ajuta la profitabilitatea service-urilor si este un factor cheie pentru achizitia de autovehicule noi.
„Pe termen lung, ne putem baza doar pe clientii loiali si satisfacuti fata de marca Volkswagen” a accentuat Christian Klingler, Membru al consiliului pentru Vanzari si Marketing al marcii Volkswagen, la sfarsitul evenimentului de la Phaeno Museum din Wolfsburg.
Scopul organizatiei internationale Volkswagen Service este cresterea simultana cantitativa si calitativa. Directorul Volkswagen Service International, Michael Horn, a spus: „Directia de Post-Vanzare a Volkswagen are ca si obiectiv: Pana in 2018, vrem sa fim printre primii 3 la nivel mondial în ceea ce priveste satisfactia clientilor, prin servicii excelente si valori maxime de satisfactie a clientilor.” Lucrurile merg inspre bine în ceea ce priveste reparatiile repetate: în ultimii trei ani, reparatiile repetate au fost înjumatatite în toate pietele importante.
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *