Strategia SEAT pe urmatorii 10 ani

img
Home / Stiri si noutati auto / Strategia SEAT pe urmatorii 10 ani

SEAT traseaza harta strategica a marcii  pâna în anul 2025      – Scopul SEAT este acela de a obtine profit sustenabil pe termen lung.       – Cei trei piloni care sustin strategia SEAT sunt modelele cu marja mare de profit, satisfactia clientilor si câstigarea statutului de cel mai bun angajator.     – SEAT va lansa patru modele noi în urmatorii doi ani, asa cum era planificat.      – Marca începe investitiile pentru adaptarea Liniei 1 de productie la o noua     platforma.  SEAT îsi prezinta strategia pâna în anul 2025. La întâlnirea     ce a avut loc vineri, 30 octombrie, la care au participat 550 de directori si directori executivi din pietele unde SEAT activeaza, Presedintele Consiliului Director al SEAT,     Dr. Francisco Javier García Sanz, împreuna cu noul Presedinte al Comitetului     Executiv al marcii SEAT, domnul Luca de Meo, au anuntat strategia marcii pentru urmatorii 10 ani în vederea atingerii obiectivului propus, si anume acela de a obtine     profit pe cale sustenabila. Cei trei piloni pe care se va concentra marca sunt dezvoltarea de modele în segmentele aflate în crestere, cu marja mare de profit, aplicând formula de succes SEAT Leon. Multumirea clientilor si a deveni cel mai bun angajator în industria auto din Spania sunt ceilalti doi piloni ai strategiei SEAT. În timpul prezentarii, Dr. Francisco Javier García Sanz a reafirmat sprijinul concernului Volkswagen pentru marca SEAT: „Este momentul sa actionam tinând     cont de planurile noastre pe termen mediu si lung, fara a ne concentra numai pe ce s-a întâmplat în ultimele saptamâni. Grupul Volkswagen are încredere deplina în planurile noastre de viitor, care se înscriu perfect în strategia lor. Modelele pe care le-am anuntat pentru urmatorii doi ani vor iesi pe piata asa cum am planificat si vor contribui la cresterea sustenabila a marcii SEAT. Si ele reprezinta doar primul pas din aceasta strategie.”   De asemenea, Luca de Meo, care începând de astazi îl înlocuieste pe Jürgen     Stackmann la conducerea SEAT, a scos în evidenta contributia angajatilor companiei la rezultatele obtinute în ultimii ani. „Apreciez eforturile si dedicarea voastra, a tuturor angajatilor SEAT, pe parcursul ultimilor ani. De astazi, ma alatur echipei cu aceeasi pasiune si loialitate pentru aceasta marca pe care le-ati     demonstrat si voi. SEAT are potentialul de a crea si a produce masini de înalta calitate. Lucram consecvent, suntem pasionati, rapizi si flexibili, si avem tehnologia de partea noastra. Sunt convins ca strategia pe care o prezentam astazi va avea un mare succes.”Adaptari pentru noua platforma  La aceasta întâlnire, conducerea companiei a prezentat de asemenea programul de eficienta numit LEAP. Acesta va fi implementat în urmatorii doi ani pentru a proteja planurile de investitii ale companiei în ceea ce priveste înnoirea gamei de produse si va contribui la întarirea marcii SEAT. În acest sens, SEAT va începe sa aloce investitii pentru a adapta Linia 1 a fabricii Martorell, unde este produsa Ibiza, la o noua     platforma. Aceste lucrari vor avea loc în sectia de caroserie a fabricii, începand de la sfârsitul lunii decembrie a acestui an, pâna la jumatatea lunii ianuarie 2016, fapt ce va genera întreruperi de productie ale Liniei 1 si va duce la stoparea procesului de înnoire a circa 100 de contracte de munca temporare. Acestea se vor adauga la cele 100 de contracte care au fost începute vara trecuta pentru a acoperi necesarul aparut pe perioada concediilor pentru linia Q3, si care vor înceta la sfârsitul acestui an.     Compania va lansa patru noi modele în urmatorii doi ani; primul este un SUV compact, asteptat în prima jumatate a anului 2016, marcând debutul marcii în acest segment.   Programul, gândit sa reduca anual costurile cu aproape 100 de milioane de euro, va permite companiei sa-si simplifice procesele, sa elimine orice cheltuieli ce nu     afecteaza nucleul business-ului, si sa se concentreze asupra activitatilor care sporesc valoarea marcii.   Masurile principale ale programului de eficienta includ, printre altele, îmbunatatirea     structurii de costuri a companiei si revizuirea proceselor legate de logistica, productie si proceduri administrative, precum si  reducerea consumului de energie. În plus, planul include revizuirea costurilor rezultate din serviciile delegate catre surse externe, sponsorizari, calatorii de afaceri si evenimente, fara ca acest lucru sa afecteze costurile asociate cu noile produse.  

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *