Tehnologie exclusivista cu doua turbocompresoare pentru Opel Insignia

img
Home / Stiri si noutati auto / Tehnologie exclusivista cu doua turbocompresoare pentru Opel Insignia

Tehnologie exclusivista cu doua turbocompresoare secventiale pentru Opel Insignia  – Motor nou 2.0 CDTI BiTurbo cu sistem unic cu intercooler, tractiune pe puntea fata sau tractiune integrala  – Distributie agila, prompta si fluida a puterii de 143 kW/195 cp si un cuplu de 400 Nm   – Consum redus de carburant si un nivel scazut al emisiilor pâna la 4,9l/100 km, respectiv 129 g de CO2/km  – Toate modelele Insignia cu tractiune integrala sunt echipate acum cu sasiu SuperSport cu suspensie de înalta performanta   – Noile sisteme de asistenta pentru sofer bazate pe tehnologia radar asigura un plus de sigurantaRüsselsheim. Opel continua sa îmbunatateasca si sa perfectioneze vârful de lance al companiei, Opel Insignia, care a înregistrat un succes rasunator. Începând din ianuarie 2012, Opel va completa oferta de motoare diesel cu o noua varianta de motorizare BiTurbo dinamica si extrem de eficienta. Unitatea de propulsie CDTI de 2 litri dezvolta o putere de 143 kW/195 cp si genereaza un cuplu de 400 Nm, iar consumul de carburant începe de la 4,9 litri la 100 de kilometri (si un nivel al emisiilor de 129 g de CO2/km).  Prin urmare, Insignia BiTurbo este unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce priveste consumul de carburant.Elementul principal al motorului common rail cu patru cilindri este sistemul cu doua turbocompresoare secventiale si doua stadii de supraalimentare. Pâna în prezent, aceasta tehnologie se regasea exclusiv la câteva marci mai scumpe. Totusi, datorita Opel, aceasta va fi acum accesibila unui numar mai mare de clienti. Cumparatorii au posibilitatea de a combina noua motorizare cu tractiunea pe puntea fata sau tractiunea integrala (AWD). Modelul Insignia 2.0 BiTurbo CDTI  este disponibil în toate variantele de caroserie.Odata cu venirea noului an, vor exista mai multe inovatii în gama de modele Opel Insignia. Fiecare varianta cu tractiune integrala poate fi acum comandata cu un sasiu SuperSport prevazut cu suspensie fata cu brate de înalta performanta (HiPerStrut), preluata de la modelul Insignia OPC (Opel Performance Center). Acest fapt confera dinamicii de conducere un caracter si mai incisiv.  În plus, noile sisteme de asistenta pentru sofer pe baza de tehnologie radar sporesc nivelul de siguranta activa al modelului Insignia.Tehnologia inteligenta BiTurbo sporeste performanta si reduce consumul de carburantNoul motor 2.0 BiTurbo CDTI cu o putere de 143 kW/195 cp si un cuplu de 400 Nm este proiectat pentru a furniza o performanta deosebit de agila, prompta si fluida în momentul accelerarii. Insignia BiTurbo accelereaza de la 0 la 100 km/h în doar 8,7 secunde si atinge o viteza maxima de 230 km/h. Cu toate acestea, consumul de carburant si emisiile de CO2 ramân la un nivel scazut. Versiunile notchback cu tractiune pe puntea fata înregistreaza un consum de carburant de doar 4,9 litri la 100 de kilometri (si un nivel al emisiilor de CO2 de 129 g/km). Toate variantele cu transmisie manuala sunt echipate cu sistemul Start/Stop, modelul Insignia devenind astfel unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce priveste consumul de carburant. „În aceasta clasa de putere si cuplu, motoarele diesel cu sase cilindri si cilindree de 3 litri reprezinta alegerea obisnuita. Datorita tehnologiei noastre BiTurbo, motoarele de dimensiuni mai mici dezvolta o putere ?i mai mare si faciliteaza diminuarea consumului de carburant si a nivelului de emisii cu 30%”, a declarat Volker Scharf, inginer-sef pentru modelul Insignia. „Acesta este un exemplu foarte bun de „reducere a cilindreei” efectuata de Opel.”Supraalimentarea secventiala elimina întârzierea turbineiÎn cadrul sistemului inovator BiTurbo al modelului Insignia, cele doua turbocompresoare de dimensiuni diferite actioneaza fie individual, fie ca un ansamblu. Între competitorii sai, Opel este singurul producator de autovehicule de dimensiuni medii care ofera acest sistem sofisticat cu doua turbocompresoare secventiale integrat într-un motor diesel. Turbocompresorul mai mic asigura o accelerare extrem de rapida la turatii mai scazute ale motorului.  Aceasta înseamna ca pedala de acceleratie raspunde imediat, întârzierea inoportuna a turbinei fiind eliminata. Începând cu o tura?ie de 1500 rpm, soferul poate ob?ine imediat un cuplu de 350 Nm – valoarea medie pentru autovehiculele diesel puternice din clasa medie. În gama de turatii medii, ambele turbocompresoare functioneaza împreuna, iar turbocompresorul mai mare comprima în prealabil aerul admis înainte ca acesta sa fie complet comprimat în turbocompresorul mai mic. O supapa de derivatie este controlata în mod continuu pentru a transmite o parte din gazele de esapament catre turbocompresorul mai mare. În consecinta, soferul va continua sa beneficieze de o acceleratie puternica. La turatii mai mari (începând de la aproximativ 3000 rpm), toate gazele sunt transmise direct catre turbocompresorul mai mare, mentinând o distributie uniforma a puterii la viteze mai ridicate. Obiectivul principal în dezvoltarea motorului 2.0 CDTI BiTurbo a fost asigurarea rapida a unei presiuni de supraalimentare în gama de turatii scazute, conferind în acelasi timp pedalei de accelera?ie o sensibilitate sporita în gama de turatii medii. La turatii mici, un intercooler suplimentar, de dimensiuni mici, raceste cu ajutorul apei aerul admis în motor si este legat direct la turbocompresorul mai mic, asigurând trecerea rapida a volumului redus de aer catre camera de combustie. În gama de turatii medii, turbocompresorul mai mare si mai puternic intervine din ce în ce mai mult în proces. Fluxul sau de aer mai mare este racit prin intermediul intercoolerului conventional, de dimensiuni mai mari. Opel este prima marca de autovehicule care utilizeaza un asemenea „sistem de racire dublu”.Opel a optimizat motoarele sale prin antrenarea tehnologiei inovatoare Cleantech, care controleaza procesul de ardere printr-un circuit electronic cu bucla închisa. Senzorii integrati în bujiile incandescente masoara presiunea de 130.000 de ori pe minut, asigurând în permanenta functionarea motorului în parametrii sai optimi si, de asemenea, facilitând un consum de carburant si emisii minime. Cea de-a treia generatie a sistemului de injectie directa Common Rail, care functioneaza la presiuni de pâna la 2.000 bar, transmite carburantul catre duzele ultra-precise activate piezoelectric care asigura opt injectii per ciclu de func?ionare.  Acest lucru asigura un proces de ardere extrem de precis, nivelul zgomotului si al emisiilor fiind minimizat.Cu noul motor 2.0 CDTI BiTurbo, cel mai performant din oferta, gama de modele Opel Insignia prezinta acum patru motoare turbo diesel cu injectie directa common rail, ce dezvolta o putere cuprinsa între 81 kW/110 cp si 143 kW/195 cp.   O oferta inegalabila în segmentul autovehiculelor de dimensiuni mediiÎn timp ce varianta îmbunatatita an model 2011 din septembrie a gamei Insignia a avut ca principal obiectiv scaderea consumului de carburant pentru cele mai bine vândute modele ale sale (noul motor pe benzina 1.4 Turbo ecoFLEX cu un nivel de emisii de doar 134 g de CO2/km si noua versiune a motorului 2.0 CDTI ecoFLEX de 118 kW/160 cp si emisii de doar 115 g de CO2), noile functii lansate la începutul anului 2012 îi confera modelului vârf de lance al marcii Opel calitati si tehnologii premium.    Noul motor 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil pentru toate variantele de caroserie Insignia – hatchback cu 4 usi, sedan cu 5 usi si Sports Tourer station wagon. Clientii pot opta, de asemenea, pentru o transmisie manuala sau automata cu 6 trepte de viteza, precum si pentru tractiune pe puntea fata sau tractiune integrala (cu diferential autoblocabil electronic pe puntea spate).Dinamica de conducere poate fi îmbunatatita suplimentar prin intermediul sasiului mecatronic adaptiv FlexRide, dotare optionala.  Aceasta varietate de optiuni este inegalabila în segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii.Sasiul SuperSport cu suspensie de înalta performanta disponibil pentru toate variantele Insignia cu tractiune integralaSasiul SuperSport disponibil optional reprezinta o alta inovatie semnificativa destinata tuturor variantelor Insignia cu tractiune integrala. Aceasta tehnologie, destinata initial celei mai performante variante sport, modelul OPC (Opel Performance Center), este acum disponibila pentru un numar mai mare de clienti. Pachetul este alcatuit din sistemul mecatronic FlexRide, completat de un sistem de amortizare adaptiva actionat electronic, un sistem de frânare Brembo de înalta performanta si suspensia HiPerStrut (suspensie de înalta performanta) pe puntea fata, prezenta initial la varianta Insignia OPC de 325 cp, care optimizeaza manevrabilitatea si precizia sistemului de directie.  Noile sisteme de asistenta pentru sofer bazate pe tehnologie radar asigura un plus de sigurantaNu doar functiile de sporire a performantei au fost optimizate: siguranta activa a fost, de asemenea, sporita ca urmare a integrarii unui nou sistem de senzori radar, amplasat în spatele grilei radiatorului. Cumparatorii modelului Insignia pot opta acum pentru un Tempomat Adaptiv (ACC) cu senzori radar. Acest sistem nou mentine viteza selectata în timpul deplasarii cu viteza de croaziera, dar regleaza automat viteza în functie de conditiile din trafic pentru a garanta respectarea unei distante de siguran?a presetate fata de autovehiculul din fata. Împreuna cu sistemul de senzori radar sunt disponibile mai multe functii: Func?ia de indicare a distantei de urmarire (FDI) informeaza soferul prin semnale vizuale în legatura cu distanta fata de autovehiculul din fata, Sistemul de avertizare privind coliziunea frontala (FCA) emite un semnal sonor si vizual pentru a avertiza soferul privind o coliziune iminenta cu autovehiculul din fata si Sistemul de frânare de urgenta în caz de coliziune iminenta (CIB) care decelereaza automat autovehiculul în cazul în care este detectat pericolul de coliziune.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *