Trei intrebari pentru Sebastien Loeb
Trei intrebari pentru… Sébastien Loeb
Ai primit cea mai inalta distinctie a statului francez – Legiunea de Onoare – din partea presedintelui Frantei, Nicolas Sarkozy. Ce ti-a spus domnul Sarkozy in acel moment?A spus, de mai multe ori chiar, ca este incantat ca poate sa-mi ofere aceasta distinctie personal si cred ca a fost sincer. Nu esti invitat in fiecare zi la Palatul Elysée, mai ales pentru a fi decorat, iar ceremonia a fost un placuta si relaxata. Este o recompensa importanta pentru sporturile cu motor in general si pentru raliuri in particular.
In Sardinia a fost intrerupt sirul tau de victorii. Sa presupunem ca ai putea sa te intorci in timp si sa schimbi ceva, ce ai face altfel?As face tot posibilul sa castig raliul! Serios vorbind, trebuie sa gasesti raspunsul la intrebarea cat este de important sa fii primul la start. Chiar daca nu am fi facut pana si nu am fi primit penalizarea de dupa, cred ca ar fi fost foarte greu sa tinem pasul cu Jari-Matti Latvala. Ar fi trebuit sa ghicim ca vom avea probleme din cauza prafului in ultimele doua zile si sa fi ramas primii la start, dar pana la urma nu am motive prea mari sa fiu suparat pentru ca am pierdut doar trei puncte in duelul cu Mikko Hirvonen.
Anul trecut ai castigat Raliul Greciei datorita faptului ca ai stiut cum sa-ti protejezi pneurile. Care este secretul tau?Este adevarat. Rezultatul de anul trecut se datoreaza exclusiv modului in care am gestionat pneurile. Nu ar fi fost posibil sa merg tot raliul la maximum. Am realizat imediat ca pneurile nu au cum sa reziste in acest ritm, mai ales pe probele lungi precum Aghii Teodori. Am facut un compromis intre viteza si siguranta si am reusit sa parcurg acea sectiune fara nicio pana.Experienta te ajuta mult sa simti momentele in care ceri prea mult de la masina pe care o ai la dispozitie.