Trei modele Skoda primesc Auto Trophy in 2007
Trei automobile marca Škoda au primit anul acesta premiul Auto Trophy, conform unui prestigios sondaj al cititorilor din Germania. Înca înainte de lansarea sa oficiala, noua Škoda Fabia Combi a fost aleasa masina care ofera cel mai bun raport calitate-pret. Cu 16,8% din totalul voturilor exprimate, Škoda Fabia Combi a obtinut o victorie clara în fata Daciei Logan (care obtinuse 10,9% dintre voturi) si a Chevrolet Corvette (9,8% din voturi). Modelul Škoda Roomster a primit 19,6% din totalul voturilor la categoria autoturisme MPV de import, distantându-se clar atât de Citroen C4 Picasso (13,6%), cât si de Mazda 5 (10,4%). Soferii germani se arata încântati si de Škoda Octavia – cu 13,4% din totalul de voturi înregistrate, modelul a câstigat la categoria automobile de import compacte, fiind urmata de Volvo S40 (11,3%) si de Volvo C30 (8,4%). Prestigiosul premiu Auto Trophy este decernat în fiecare an de publicatia Auto Zeitung, una dintre revistele auto germane cu cea mai buna reputatie. În total 103.721 de cititori si utilizatori de Internet au luat parte la sondajul de anul acesta, ajuns deja la cea de-a 20-a editie. Škoda se claseaza pe locul patru în topul marcilor de import carora le-a fost decernat acest premiu, putându-se lauda cu un impresionant portofoliu de sapte victorii în competitia Auto Trophy. Noului model Škoda Fabia i-a fost decernat în anul 2007, la Berlin, si premiul Volanul de Aur. Mult doritul trofeu i-a fost înmânat lui Reinhard Jung, care din luna octombrie este noul presedinte al Škoda Auto. „Suntem mândri ca am reusit sa obtinem cu noua Fabia succesul predecesorului sau, care câstigase la rândul sau Volanul de Aur”, a declarat Jung la decernarea premiului care a avut loc în incinta Axel-Springer-Haus. „Aceasta este o frumoasa rasplata pentru echipa noastra.” Modelul Fabia impresioneaza nu numai prin oferta generoasa de spatiu si excelentul raport calitate-pret, ci si prin siguranta la volan si o calitate a fabricatiei de exceptie. Cel mai bine vândut model al marcii Škoda s-a impus în final în fata celor patru rivali ai sai. Juriul alcatuit din experti si personalitati proeminente a evaluat confortul la volan, designul, oferta de spatiu în interior si raportul calitate-pret, dar si caracteristicile tehnice, calitative si de fabricatie. La capitolul vânzari în tara noastra, marca Škoda înregistra o crestere semnificativa la sfârsitul lunii noiembrie cu 21.104 de unitati livrate, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, când volumul de livrari se situa la nivelul de 18.414 unitati.