Trei modele noi Mazda au castigat premii Red Dot 2015
Trei modele noi Mazda au castigat premii Red Dot 2015• Mazda MX-5, Mazda CX-3 si Mazda2 s-au evidentiat anul acesta prin design• Fiecare nou model a fost apreciat pentru designul exterior KODOTrei modele Mazda noi, înca trei premii. Producatorul japonez va fi premiat pentru noile modele Mazda MX-5, Mazda CX-3 si Mazda2 cu Premiul Red Dot: Product Design 2015, în cadrul ceremoniei din luna iunie.Cea de-a patra generatie a roadster-ului emblematic a câstigat premiul „Red Dot: Best of the Best”, cea mai importanta distinctie a concursului, conferit la doar 1,6% din înscrierile din acest an pentru proiectele inovatoare exceptionale. CX-3, primul SUV Mazda de dimensiuni mici, a primit premiul „Red Dot”, acordat pentru calitatea remarcabila de proiectare. Iar noul Mazda2 a primit o „Mentiune de onoare”. Juriul Red Dot a evaluat modelele pe criterii variind de la designul inovator la functionalitate, ergonomie si compatibilitate ecologica.Astfel, cele mai noi trei modele ale companiei urmeaza calea precedentelor modele Mazda de noua generatie. Toate au câstigat premii în semn de recunoastere pentru designul exterior atractiv KODO – Soul of Motion. Liniile si formele Kodo reprezinta o energie latenta, precum si transpunerea unor caracteristici atletice din natura în vehiculele Mazda. Conceptul îsi are radacinile în lunga traditie a producatorului de masini în ceea ce priveste masinile sport, foarte bine surprinse de catre modelul MX-5. Ajuns la a patra generatie, cel mai bine vândut roadster din lume are un stil KODO unic din punct de vedere dinamic. CX-3 si Mazda2 au fost, de asemenea, laudate în segmentele SUV de mici dimensiuni, respectiv B.”Aceasta recunoastere de la Red Dot este o marturie a flexibilitatii KODO si libertatea artistica pe care ne-o ofera”, spune Kevin Rice, directorul de design Mazda Europa. „KODO surprinde momentul energiei latente din clipa precedenta lansarii în miscare a unui animal sau a unui atlet. O modalitate de a controla energia vizuala este de a o „comprima” si apoi de a o „elibera”, pe masura ce se misca de-a lungul corpului unui masini, asa cum am facut cu noul MX-5. Noul CX-3 are o abordare artistica diferita întrucât energia a fost obtinuta prin combinarea celor doua volume principale ale masinii. Mazda2 este, din nou, diferita si demonstreaza felul în care KODO ne ajuta sa dam fiecarui autoturism propriul caracter individual”.