Un nou motor diesel pentru urmatoarea generatie Mazda2
Un nou motor diesel pentru urmatoarea generatie Mazda2• Compania lanseaza motorul ultra eficient SKYACTIV-D de 1,5 litri care va echipa generatia urmatoare a modelului subcompact• Unitatea va oferi combinatia ideala între performanta si economie de combustibilNoua Mazda2 va debuta împreuna cu SKYACTIV-D 1.5, un motor diesel de 1,5 litri. Urmatoarea generatie a modelului subcompact va fi disponibila initial în Japonia. Lansat pentru prima data în martie la Salonul International Auto de la Geneva împreuna cu conceptul Hazumi (baza pentru noua Mazda2), SKYACTIV-D 1.5 are multe elemente comune cu motorul diesel premiat SKYACTIV-D 2.2, disponibil pe Mazda CX-5, Mazda6 si Mazda3. SKYACTIV-D 1.5 a fost dezvoltat pentru a permite o combustie ideala în conditiile unui raport de compresie foarte mic. Prin urmare, motorul are o performanta dinamica exceptionala.Inovatiile de care motorul nou intrat în gama SKYACTIV beneficiaza includ un interval marit de ardere omogena a carburantului, rezistenta mecanica redusa si o noua tehnologie de izolare pentru a contracara pierderile sistemului de racire, specifice motoarelor mici. Prin urmare, SKYACTIV-D 1.5 este foarte eficient si curat, permitând o economie de combustibil de top si emisii reduse. În plus, respecta normele Euro 6 fara a fi nevoie de sisteme costisitoare de reducere a noxelor. Pe lânga motorul SKYACTIV-D 1.5, noua generatie Mazda2 va fi echipata cu toata gama de tehnologii SKYACTIV, incluzând transmisia automata în sase trepte SKYACTIV-Drive si cea manuala SKYACTIV-MT, ambele extrem de eficiente. De asemenea, va beneficia de sistemele de reducere a consumului i-stop idle-stop si de i-ELOOP, sistemul de frânare regenerativa. Mazda se asteapta ca noul model subcompact echipat cu motor diesel sa înregistreze cea mai mare economie de combustibil dintre toate autovehiculele cu motoare de ardere din Japonia*. SKYACTIV-D 1.5 va fi, de asemenea, popular si în Europa. Compania are convingerea ca noua Mazda2 va merge pe urmele celorlalte modele SKYACTIV, având în vedere, printre altele, economia exceptionala de combustibil si placerea de a conduce specifica Mazda.*În conformitate cu ciclul de test JC08 din Japonia, excluzând masinile hibride si micromasinile.SKYACTIV-D 1.5: Ce este nou• Tehnologie de control a tranzitiei combustiei si injectoare solenoid cu dispersie ridicata pentru a reduce pierderile sistemului de racire• Recirculare a gazelor de esapament la presiune ridicata si joasa, pentru extinderea intervalului de ardere omogena a carburantului; acest lucru îmbunatateste economia de combustibil si performantele• Valve de control a apei de racire pentru a îmbunatati eficienta combustiei concomitent cu reducerea rezistentei mecanice• Turbocompresor cu geometrie variabila si senzor de rotire pentru a livra presiune suficienta de crestere în intervalul de putere al motorului• Intercooler integrat în galeria de admisie pentru a îmbunatati accelerarea si eficienta turbocompresorului