Vanzarile KIA pe primele 11 luni ale Kia Motors
– Vanzarile Kia pe primele 11 luni ale lui 2008 au depasit cu 10.1% vanzarile pe aceeasi perioada a anului 2007, atingand cifra de 1.272.689 unitati – Totalul cumulat al acestor vanzari depaseste vanzarile inregistrate anul trecut (1.269.164 unitati vandute in 2007) – Vanzarile China, Coreea si pietele generale au inregistrat cresteri de 33.9%, 32.2% si 16.8%, respectiv (SEOUL) Decembrie 2008 – Kia Motors Corporation a anuntat recent ca totalul vanzarilor pe primele 11 luni ale lui 2008 a atins cifra de 1.272.689 unitati, reprezentand o crestere de 10.1% fata de perioada similara a anului trecut si depasind totalul vanzarilor pe anul 2007 (1.269.164 unitati). Cumulat pe primele 11 luni ale lui 2008, China (134.176 unitati vandute) si pietele generale (239,785 unitati vandute) au inregistrat cele mai mari cresteri fata de anul trecut, de 33.9%, respectiv 32.2%. Cresteri au avut loc si in Coreea (16.8% cu 288,925 unitati vandute) si Europa (0.7% cu 315.172 unitati vandute), in timp ce America de Nord a inregistrat o usoara scadere (6.3% cu 294,631 unitati vandute). Hyoung-Keun Lee, Senior Executive Vice President si COO al International Business Division, a declarat: “In ciuda acestor conditii economice globale incerte, vanzarile Kia au crescut in continuare. Pana in luna noiembrie Kia a vandut mai multe unitati decat pe intreg anul trecut si a inregistrat o crestere de 10.1% fata de aceeasi perioada a lui 2007. Cresterea pe anul 2007 a fost de 3.5 %.” Pana acum, in 2008 cel mai bine vandut model este compacta Cerato (cunoscut ca Spectra pe anumite piete), cu 178.198 unitati vandute. Rio ocupa locul 2 cu 143.392 unitati, in timp ce pentru locul 3 concureaza compacta cee’d si SUV-ul Sportage, cu 139.489 respectiv 134.238 unitati vandute. In top 5 mai intra si modelul Picanto cu 86.658 unitati. Hyoung-Keun Lee a continuat: “In noiembrie, SUV-ul compact Sportage a fost cel mai bine vandut model, iar cee’d a continuat trendul ascendent. Cu lansarea lui Soul, in primele luni ale lui 2009, suntem increzatori ca portofoliul nostru de produse este bine echilibrat, pentru a continua cresterea vanzarilor in 2009.”