Vanzarile Mazda din Europa au crescut in prima jumatate a anului

img
Home / Stiri si noutati auto / Vanzarile Mazda din Europa au crescut in prima jumatate a anului

Vanzarile Mazda din Europa au crescut in prima jumatate a anului•    Producatorul de automobile sfideaza conventionalul, numarul unitatilor vândute a crescut cu 23% în perioada ianuarie – iunie •    În România vânzarile Mazda au înregistrat o crestere în primele sase luni cu 37,4% fata ce aceeasi perioada a anului trecut Mazda continua sa se ridice deasupra pietei de automobile din Europa în prima jumatate a anului 2014, sustinând pozitia de cea mai rapida crestere de volum din regiune a unui producator de automobile. Compania japoneza a înregistrat vânzari în crestere cu 23% de la an la an, între lunile ianuarie si iunie, sfidând conventiile si depasind piata totala cu o marja însemnata de 6,2%. La 92.430 de unitati vândute, cifra de afaceri Mazda a fost buna pentru o cota de piata de 1,3%, peste o zecime fata de 2013.Ca si în trimestrele anterioare, Mazda a înregistrat o crestere aproape în fiecare tara. Portugalia, Polonia si Spania continua sa fie vârf de lance pâna în prezent în termeni de pâna la 128, 75 si 74%, respectiv, în primele sase luni ale anului 2014. Celelalte piete majore au avut, de asemenea, cresteri de doua cifre în frunte cu Marea Britanie (27%), Germania (22%), Franta (15%) si Italia (11%).Modelele noii generatii Mazda ramân extrem de populare, în special cel mai nou membru al gamei. În prima jumatate a anului, vânzarile noului Mazda3 s-au multiplicat de mai mult de sase ori în Olanda (+581%), de cinci ori în Suedia (+470%), de trei ori în Danemarca (+ 291%) si de doua ori în Spania (+149%). Modelul compact popular Mazda a obtinut, de asemenea, câstiguri de peste 50% în alte tari precum Germania si Elvetia. Cererea pentru doua modele de noua generatie, Mazda6 si Mazda CX-5 ramâne la fel de solida ca si pâna acum, înregistrând noi cereri.În România, în perioada ianuarie-iunie Mazda a comercializat 382 de unitati. Cele mai mari vânzari au fost înregistrate de Mazda CX-5 – 167 de unitati si de Mazda3 – 123 de unitati. La fel de populara s-a dovedit si Mazda6, cu 90 de unitati vândute în primele 6 luni ale anului. Toate modelele cu tehnologia SKYACTIV combina designul KODO si performantele uimitoare cu economia de combustibil de prima clasa si placerea de a conduce un automobil Mazda. Acest lucru se dovedeste a fi o reteta de succes pentru modele fara compromisuri, care sunt atât de atragatoare si de accesibile pentru clientii din Europa si din întreaga lume. Multe dintre ele urmeaza sa fie lansate, inclusiv urmatoarea Mazda2 supermini si noua generatie a simbolului Mazda MX-5, care a fost lansat pentru prima oara acum 25 de ani.“Cele mai multe piete din regiune împartasesc o viziune pozitiva fata de balanta din acest an”, spune Philip Waring, COO Mazda Motor Europe. “Cresterea vânzarilor reflecta nu numai produsele noastre excelente, dar si reteaua noastra de dealeri puternici si entuziasti, care ofera o baza solida pentru satisfactia clientilor nostri fideli”.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *