Vanzarile Mazda in primul trimestru in Europa au accelerat
Vanzarile Mazda in primul trimestru in Europa au accelerat• Constructorul japonez de automobile a înregistrat o crestere de 26% a cifrei de afaceri în primul trimestru• Noua generatie de modele Mazda alimenteaza cresterea, aceasta depasind cele mai multe piete din EuropaMazda îsi continua cursa în primul trimestru în calitatea de constructor de automobile cu una dintre cele mai mari cresteri în Europa. Cu 50.221 de unitati, înmatricularile noi de modele Mazda s-au majorat cu mai mult de 10.000 de masini în perioada ianuarie – martie, reprezentând o crestere de 26,3% comparativ cu perioada similara din 2013. Prin urmare, cota de piata Mazda a fost propulsata la 1,5%, de la 1,3% acum un an*.Rezultatele vin în contextul în care vânzarile de automobile pentru pasageri si-au revenit în Europa, cu o crestere de 8,1% comparativ cu anul trecut. Mazda a depasit piata în aproape toate tarile în primul trimestru. În procente, Portugalia a înregistrat cea mai mare crestere, de 141%. Polonia este urmatoarea (+ 62%), alaturi de Suedia (+ 60%), Spania (+ 47%), Danemarca si Irlanda (ambele + 44%), Austria (+ 42%), Marea Britanie (+ 38%) si Germania (+ 24%). Majorari de doua cifre au fost raportate si în Finlanda, Franta si Slovenia**.Si în România se mentine tendinta de crestere. În primul trimestru din 2014 au fost vândute 163 de unitati, reprezentând o majorare de 14% comparativ cu perioada similara din anul trecut. Cresterea a fost determinata de noua generatie de automobile Mazda care sfideaza conventionalul. Toate acestea sunt echipate cu tehnologia revolutionara SKYACTIV si beneficiaza de designul deosebit KODO. Usoare, cu un consum eficient, sigure si extrem de placute la condus, dar fara a face compromisuri în ceea ce priveste rezistenta, costurile de întretinere de top si valoarea de revânzare, aceste automobile foarte apreciate au contribuit la revenirea Mazda la o profitabilitate sustenabila.Compania a finalizat introducerea noii Mazda3 pe piata din Europa în primele trei luni ale acestui an. Noul model compact a înregistrat un succes fara echivoc, în special în Suedia, Danemarca, Austria si Germania. Celelalte doua modele de noua generatie au avut la rândul lor succes: cifra de afaceri generata de Mazda CX-5 s-a triplat în Danemarca în primul trimestru, iar în Irlanda s-a dublat. Cererea pentru acest SUV compact, în functie de comenzile primite în Europa, ramâne la fel de puternica de la lansarea modelului acum doi ani. De asemenea, comenzile pentru Mazda6 continua sa creasca în fiecare luna. Mazda are în plan pastrarea acestei tendinte printr-un program de lansare a unor noi modele.“Am crescut consistent anul trecut pe o piata în scadere. În contextul în care vânzarile de masini în Europa si-au revenit, surclasam în continuare piata cu o marja importanta, în mai multe zone”, a declarat Philip Waring, COO Mazda Motor Europe. “Fiecare trimestru succesiv cu rezultate pozitive subliniaza sustenabilitatea, profunzimea si viziunea abordarii noastre. Aceea de a oferi automobile neconventionale si fara compromisuri, disponibile pentru o mare parte din populatie”.