Vanzarile Opel au crescut cu 31 procente in Germania
Vanzarile Opel au crescut cu 31 procente in Germania
Compania europeana a General Motors Co, Opel, a vândut cu 31 procente mai multe masini în Germania în 2009, ajungând la un record al ultimilor patru ani, pe fondul programului rabla local si lansarea noului model Insignia.
Opel a vândut circa 339.000 masini pe piata locala, comparativ cu 258.274 livrate anul trecut, se arata într-un comunicat al companiei din Ruesselsheim.
Germania a oferit consumatorilor 2500 de euro în schimbul masinilor vechi de cel putin noua ani care sunt casate pentru o masina noua. Vânzarile Opel ar putea cadea cu circa 90.000 unitati, sau 27 procente, în 2010, din cauza încetarii programului de subventionare, apreciaza analistii pietei.
Sedanul Insignia a fost lansat în noiembrie anul trecut, în timp ce în noiembrie 2009, GM a decis sa vânda Opel unui consortiu condus de Magna International Inc..
Opel avea o cota de piata în Germania de 8.9 procente în acest an.