Vanzarile Skoda AUTO au crescut in primul trimestru

img
Home / Stiri si noutati auto / Vanzarile Skoda AUTO au crescut in primul trimestru

Vanzarile Skoda AUTO au crescut in primul trimestru
VÂNZARILE ŠKODA AUTO AU CRESCUT ÎN PRIMUL TRIMESTRU CU 25% FATA DE ANUL ANTERIOR, IAR VÂNZARILE DIN MARTIE AU ATINS UN RECORD PENTRU ISTORIA COMPANIEI
Cifrele de vânzari ale Škoda Auto au crescut în primul trimestru al anului 2010 cu 25 %, însumând 178.901 vehicule. Aceasta crestere a fost în mare parte determinata de cresterea cererii pe piata auto din China, unde au fost livrate la clienti în total 42.707 vehicule Škoda, ceea ce reprezinta, fata de aceeasi perioada a anului 2008, o crestere cu 122 %.
În luna martie, producatorul auto a livrat la nivel mondial nu mai putin decât 72.900 vehicule marca Skoda, reusind astfel un rezultat lunar record în istoria companiei.
Marca a înregistrat o crestere puternica a vânzarilor pentru primul trimestru si pe pietele Europei Centrale (+13 %; 27.995 unitati în principal în Cehia si Polonia) si ale Europei de Vest (+13 %; 85.187 unitati).
Germania ramâne piata din Europa de Vest cu cel mai mare volum, chiar daca piata respectiva a înregistrat o descrestere evidenta fata de anul anterior. Acest trend a fost urmat si de livarile Škoda Auto.
De asemenea, si Europa de Vest, exceptând Germania, s-a dezvoltat extrem de bine fata de anul anterior, cu o crestere de 43 %, însumând 56.763 vehicule vândute. Marea Britanie a avut o influenta importanta în acest sens cu cele 11.704 vehicule vândute, aceasta însemnând pentru Škoda o crestere de 72 % fata de anul precedent. La fel si livrarile din Spania, Portugalia si Norvegia au repurtat cresteri dinamice.
Cea mai îndragita masina a marcii Škoda, în primul trimestru al anului 2010, a fost Octavia (77.192 unitati; +32 %). Al doilea model în ierarhie a fost Skoda Fabia (52.700 unitati; -3 %). Cifrele de vânzari pentru  Skoda Superb (20.514 unitati; +119 %) au înregistrat cea mai rapida crestere. Clientii au aratat mare interes si fata de SUV-ul Skoda Yeti (12.195 unitati). Marca a mai vândut 7.886 vehicule din gama Roomster si 8.414 vehicule Octavia Tour.
„Vânzarile Škoda Auto urmeaza un trend pozitiv si, de asemenea, sunt marcate de dezvoltarea dinamica din China. Am obtinut impulsuri de crestere si în anumite tari din Europa. Astfel, în ceea ce priveste prognozele pentru restul anului, ramânem optimisti, pastrând totusi o anumita prudenta. Sunt foarte promitatoare noile modele Yeti si Superb Combi, care au depasit previziunile de vânzari. În general, ne vom continua drumul  cresterii”, a declarat Reinhard Fleger, membru al consiliului de administratia al Škoda Auto pentru vânzari si marketing.
 
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *