Victorie BMW 120d la Hungaroring 12h

img
Home / Stiri si noutati auto / Victorie BMW 120d la Hungaroring 12h

 
 
 
 
BMW Team Hungary with EfficientDynamics s-a impus în categoria ei la cursa de 12 ore de la Hungaroring.
Echipa ce foloseste un model 120d a încheiat pe locul al saselea în clasamentul general.
„BMW Team Hungary with EfficientDynamics” s-a impus în clasamentul categoriei diesel la cursa de anduranta din Ungaria, cu durata de 12 ore, ce a avut loc la 10 octombrie. Echipa, care foloseste un model BMW 120d, a încheiat pe un remarcabil loc al saselea în clasamentul general. Modelul BMW 120d pilotat de László Palik, János Vida, Csaba Walter si Gábor Wéber a parcurs 329 de tururi de-a lungul cursei, care a început la ora 10.00 si s-a încheiat la ora 22.00 (ora locala). Viteza medie a echipajului maghiar a fost de 119,660 km/h, cel mai rapid tur a fost parcurs cu timpul de 2:00,850, iar viteza maxima atinsa a fost de 201 km/h. Echipajul, care a facut doar sase opriri la standuri, nu a întâmpinat nici un fel de probleme tehnice pe durata celor 12 ore, iar masina BMW 120d cu numarul de concurs 33 a avut o evolutie perfecta.
Celelalte masini înscrise de Schubert Motorsport (care a si asigurat asistenta echipei maghiare), BMW Z4 M Coupé si BMW 320d, au realizat rezultate de exceptie. Modelul Z4 M, pilotat de un echipaj din Germania, Norvegia si Danemarca, a câstigat cursa, în timp ce versiunea 320d, care s-a dovedit un adversar serios pentru echipajul maghiar, a terminat pe locul al saptelea în ierarhia generala si pe a doua treapta în cea a categoriei diesel, dupa BMW Team Hungary.
Organizatorii olandezi au folosit ca Safety Car pentru aceasta cursa un automobil BMW. Din fericire, de-a lungul celor 12 ore nu au fost incidente majore. Modelul X6 xDrive50i a fost trimis în cele din urma pe circuit o data cu aparitia ploii dupa lasarea întunericului.
În timpul calificarilor ce au avut loc vineri, BMW Team Hungary with EfficientDynamics a stabilit un timp de 2:00,217, ceea ce a reprezentat pole position pentru categoria D2.
Echipajul maghiar s-a calificat pe locul al 11-lea, înaintea modelului BMW 320d aliniat de Schubert Motorsport 2, într-o sesiune în care cerul a fost înnorat, dar pista s-a mentinut uscata. Pilotii s-au întâlnit cu o scurta aversa în ziua cursei si, chiar daca cerul s-a mentinut înnorat, asfaltul s-a uscat, iar pneurile de ploaie nu au fost necesare. Csaba Walter a luat startul la ora 10.00, de pe locul al 11-lea. Printr-un pilotaj atent si fara nici un fel de probleme în timpul intrarilor la standuri, el a reusit sa urce pâna pe locul al optulea în clasamentul general. László Palik a preluat apoi volanul si, gratie evitarii oricaror erori, a îmbunatatit pozitia, ceea ce a facut posibil ca Gábor Wéber si apoi János Vida sa se mentina pe locul al saptelea. În momentul în care un automobil Porsche a iesit din cursa în timpul dupa-amiezii, echipajul maghiar a mai urcat un loc, pe al saselea, înaintea modelului BMW 320d înscris de Schubert Motorsport. Cele doua masini rivale s-au implicat într-un duel interesant, în care tensiunea a fost mai mereu prezenta. În final, dupa cele 12 ore de cursa, ecartul dintre cele doua echipaje a fost de numai patru secunde. Cvartetul din Ungaria a fost cel care s-a impus în cele din urma în aceasta disputa, în care consumul redus al modelului 120d a jucat un rol foarte important.
Csaba Walter, care a câstigat clasamentul clasei si la editia anterioara a cursei de 12 ore de la Hungaroring, a fost foarte multumit de rezultat: „Toti membrii echipei au facut ceea ce trebuiau sa faca: mecanici, piloti si toti ceilalti care i-au sustinut. Masina a functionat perfect si a înregistrat aproape acelasi timp în fiecare tur. Tactica remarcabila si schimbarile reusite au contribuit la acest rezultat de exceptie. Sunt foarte fericit.”
Modelul de curse BMW 120d
Date tehnice:Lungime: 4.227 mmLatime: 1.845 mmÎnaltime: 1.360 mmAmpatament: 2.660 mmEcartament: 1.650 mmMasa masinii: 1.135 kg (cu pilot)Rezervor / combustibil: 100 litri, motorinaSasiu / caroserie: constructie unitara din otel, cu celula de securitate sudata, realizata din tuburi de otel deosebit de rigide Transmisie: cutie de viteze manuala, 6 trepteSuspensie: ax cu arcuri si dublu brat, cu bara antiruliu reglabila (fata) ax cu multibrat, cu bara antiruliu reglabila (spate)Amortizoare: Sachs, reglabile, cu patru pozitii
Motor:Tip: diesel, cu patru cilindri în linie, cu turbocompresor pe evacuareCapacitate: 1.995 cmcAlezaj x cursa: 84 mm x 90 mmRaport de compresie: 15:1Putere maxima: 245 cp @ 4.200 rpmCuplu maxim: 450 Nm @ 3.000 rpmTuratie maxima: 5.000 rpm
Electronica:Gestiune a motorului: electronica DDE, monitorizare pe alimentare
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *