Citroën My Ami Cargo- cele cinci detalii care fac diferenta
Aflata in circulatie de putin peste un an, masina Citroën My Ami este disponibila acum cu versiunea Cargo, un model destinat profesionistilor. Prezentata in mod oficial, acum cateva zile, aceasta masina este o masina destul de umitoare care vine pe segmentul vehiculelor utilitare cu o multime de argumente.
Sa dispui de o masina utilitara de 2,41 metri lungime si 400 dm3 incarcatura, iata ce ne propune noua masina My Ami Cargo, o versiune utilitara de la My Ami, pe care o cunoastem deja si care se poate conduce fara permis.
Dar, pentru a deveni utilitara, masina a trebuit sa treaca prin cateva schimbari. Scaunul pentru pasager a fost de exemplu modificat si a fost inlocuit de un spatiu de depozitare de 260 m3 care poate sa primeasca o incarcatura utila de pana la 140 de kg.
Pretul. Disponibila de la pretul de 7390 de euro, masina My Ami Cargo ramane abordabila din punct de vedere financiar, in raport cu alte masini din acelasi segment. Este o masina electrica care permite si economii de carburant si de buget, deoarece un plin pentru aceasta masina este mai putin 1,50 euro.
Electrica. Latura verde a acestei masini, 100% electrica este cea care ne seduce. Unii antreprenori sau oameni de afaceri sunt foarte incantati de ea, dorind sa aiba masini care respecta mediul. Are o autonomie de doar 70 de km, dar timpul de reincarcare este unul foarte rapid. 3 ore la o priza clasica pentru o reincarcare totala. Viteza maxima este de 45 km pe ora, destul pentru a circula lejer in oras.
Fara permis. Disponibila de la varsta de 14 ani, My Ami Cargo, este o masina care se poate conduce fara permis. O caracterstica interesanta pentru angajatorii care pot lasa aceasta masina pe mana angajatilor care nu au inca permis.
Dimensiunile. Lunga de 2, 41 metri si lata de doar 1,39 de metri, masina My Ami Cargo este un veritabil cub de pe sosele. Dimensiuni care nu ii permit insa sa duca incarcaturi prea mari, dar poate duce numeroase pachete mai mici, fara sa emita un gram de CO2. Spatiul interior, este de altfel, foarte bine amenajat- nu exista un scaun pentru pasager, acesta fiind inlocuit de un spatiu de depozitare de 260 dm3, exista un perete vertical care separa zona conducatorului de cea a incarcaturii, in timp ce tavanul plat este ajustabil pe 2 nivele si garanteaza o lungime de peste 1, 20 metri.
Cu un volum de incarcare total de 400 dm 3, Ami Cargo este o alternativa interesanta la masinile mari utilitare care uneori sunt prea mari, nu sunt incarcate in intregime si deci nu sunt rentabile.
Originalitate. Liniile originale ale masinii sunt pe placul multor proprietari. Oamenii sunt intrigati de aspectul sau, fiind o masina care nu are cum sa treaca neobservata.
Este disponibila din iunie 2021 si primele livrari sunt disponibile incepand cu luna septembrie, putand fi comandata atat de profesionisti, cat si de particulari.