Cum arata noul Lexus LC 500 convertible?
Lexus a prezentat in mod oficial noul Lexus LC 500 convertible. Aceasta decapotabila a japonezilor ofera un motor V8 cu 478 CP. Plafonul masinii se pliaza in mai putin de 20 de secunde.
Sa afirmi faptul ca decapotabila constructorului japonez este una din cele mai frumoase masini ale anului 2019 pare mult prea putin. Un lucru de care cu siguranta te vei convinge si de unul singur daca urmaresti primele poze postate online cu noua masina. Dupa mai bine de trei ani si jumatate de la premiera mondiala a fabulosului LC500 Lexus bifeaza o noua lansare care poate fi caracterizata drept una magnifica de-a dreptul – versiunea cu plafon retractabil pentru modelul care se vinde pentru aceiasi bani cu Porsche 911 sau Mercedes S-Class Coupe.
Botezata deloc surprinzator si in mod cat se poate se sugestiv Lexus LC 500 convertible, decapotabila oferita de japonezi ar putea deveni una din cele mai frumoase masini ale anului 2019 chiar al acestei decade. Indiferent daca ne referim la design-ul interior sau exterior.
Sub capota, Lexus LC 500 convertible propune o motorizare aspirata, cu 8 cilindri in V si capacitatea de cinci litri, pe benzina, care va livra in mod exclusiv puntii spate aproximativ 478 de CP si 540 Nm. Cutia automata cu numai putin de 10 rapoarte vine sa completeze fisa tehnica a noului Lexus LC 500 Convertible. Insa, din pacate, timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100km/h, in cazul acestei decapotabile oferite de japonezi ramane un mister, cel putin pentru moment.
Versiunea cu plafon a minunatei Lexus LC500 anunta in schimb o serie de dotari extrem de interesante printre care si tehnologia capabila sa ajusteze in mod automat sistemul de climatizare automata si incalzirea din scaune, tetiere si volan.
Oferita spre vanzare abia din vara anului viitor, decapotabila japonezilor se mai poate lauda si cu alte dotari precum iluminare ambientala sau display central de 10.3 inch. Daca mai conteaza, plafonului noului LC500 Convertible se pliaza in 15 – 16 secunde.
In plus, transformarea inversa dureaza doar cu o secunda mai mult. Ambele proceduri pot fi facute din mers, doar daca masina are o viteza de pana la 50 de km/h.
Inaltimea totala a masinii a crescut putin, mai precis cu 5 mm, pana la 1.350 mm. Iar greutatea masinii decapotabile a crescut si ea de la 1.935 la 2.040 kg.
Ca si coupe-ul de baza, decapotabila are o formula de scaune 2+2. In spatele randului doi de scaune, pe margine, este instalat un scut-deflector special conceput pentru protectie impotriva vantului.
Scaunele din fata sunt dotate cu un sistem de suflare cu aer cald in zona gatului pasagerilor, o solutie regasita si pe modelele Mercedes-Benz! In plus, functionalitatea sistemului de climatizare de la bord a fost extinsa: acum sistemul electronic poate schimba automat setarile in functie de pozitia plafonului, inclusiv controlul incalzirii scaunelor si a volanului.