Ferrari Purosangue- Un SUV de la Ferrari cu un motor V12 de 715 cai

img
Home / Stiri si noutati auto / Ferrari Purosangue- Un SUV de la Ferrari cu un motor V12 de 715 cai

Mult asteptatul Ferrari Purosangue, primul SUV din istoria de 75 de ani a producatorului italian de masini exotice, a fost dezvaluit recent. Este de fapt descrisa ca o masina sport cu patru usi si patru locuri, care combina performanta si placerea de a conduce cu confortul si spatiul.
Cel al carui nume inseamna „pursange” se remarca fata de alte utilitati prin motorul in pozitie centrala fata si cutia de viteze in spate, contribuind la o distributie a greutatii de 49/51 pe care inginerii din Maranello o considera optima.

Culmea puterii

Cel mai emblematic motor al lui Ferrari, V12 de 6,5 litri atmosferic, care suna captivant, se afla sub capota si ii ofera 715 cai putere la 7.750 rpm si 528 lb-ft de cuplu la 6.250 rpm, din care 80% la turatii mici. Cuplat la o transmisie cu dublu ambreiaj cu opt trepte, sprinteaza de la 0-100 km/h in 3,3 secunde si 0-200 km/h in 10,6 secunde, cu o viteza maxima de peste 310 km/h.

Prin urmare, Purosangue este mai puternic si mai rapid decat toate celelalte SUV-uri cu motor termic de pe planeta. Toate? Ei bine aproape. Aston Martin DBX 707 de 697 de cai putere ar ajunge la 100 km/h in 3,1 secunde conform marcii engleze.

Sistemul 4WD-S – dezvoltat initial pentru GTC4 Lusso – a suferit o schimbare si acum beneficiaza de inovatiile aduse sistemului de la SF90 Stradale, inclusiv vectorizarea cuplului catre puntea fata si distributia cuplului catre rotile din spate prin intermediul diferentialului electronic.

Sasiu nou

Sasiul lui Purosangue este rezultatul unui design complet nou, menit sa obtina o rigiditate fara compromisuri, in timp ce caroseria este realizata din diferite materiale, de la aluminiu la fibra de carbon pana la otel de calitate superioara. Acest ultim material a fost incorporat si in barele de armare, in armaturile nodurilor principale si a stalpului central.

Acoperisul din fibra de carbon cu izolatie fonica integrata este complet nou si ofera niveluri de rigiditate comparabile cu un acoperis de sticla, fiind in acelasi timp cu 20% mai usor decat un acoperis din aluminiu. Un acoperis din sticla electrocroma este disponibil optional.
Pentru accesul la bord, usile din fata se deschid la un unghi mai larg (63 de grade) si sunt insotite de noi usi electrice antagoniste in spate care ofera o deschidere de 79 de grade. Hayonul din aluminiu este actionat electric de doua manete Stabilus si dezvaluie un portbagaj de 473 de litri (cu spatarele sus).

Aerodinamic si stabil

Din punct de vedere aerodinamic, Purosangue are un corp, sub caroserie si difuzor spate concepute pentru a fi cat mai eficiente posibil. Printre noile solutii folosite, designul barei de protectie si al aripilor fata creeaza o perdea de aer care etanseaza aerodinamic rotile si previne formarea turbulentelor. Un spoiler subtire in mijlocul hayonului si o aripa suspendata in partea de sus intaresc lupta impotriva vantului. Observati ca nu exista stergator spate.

Ferrari a echipat, de asemenea, Purosangue cu cele mai recente versiuni ale sistemelor sale de control dinamic al vehiculului. Aceasta include directia activa pe patru roti, ABS EVO cu senzor dinamic de sasiu in sase directii si noul sistem de suspensie activa al Ferrari, care permite controlul precis al ruliului caroseriei in viraje, precum si zona de contact a anvelopelor la frecventa inalta.

 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *