Mercedes- Maybach S 580 – nu o sa iti vina sa crezi cand o sa il vezi
Luand-o pe urmele noului Mercedes Benz Classe S 2021, un model de masina care a fost dezvaluit in aceasta vara, masina Mercedes Maybach S 580 isi face si ea intrarea pe piata automobilelor, fiind gata sa seduca toti conducatorii si mai ales pasagerii din spate care sunt in cautare de un summum de lux si de confort.
Avand cu 18 cm mai mult fata de Classe S, cu un apatament mai lung, totul in profitul spatiului din spate, versiunea Maybach S 580 modelul de serie, cuprinde si ansamblul Cahuffeur si scaunele executive. Aceste scaune se pot inclina pana la 43, 5 de grade in spate, pentru o relaxare optima mai ales cand scaunul cu reglaj electric este intins la maximum si cand locul pentrum picioare este si el acolo. Scaunele propun bineinteles si functia de masaj si pot sa incalzeassca gatul si umerii.
La fel ca si in masina S Classe obisnuita, noul model are cinci ecrane la bord, printre care si un afisaj vertical DELO de 12, 8 inchi in centru si un altul, de 12, 3 inchi 3D , in spatele volanului. Totul este propulsat de sistemul de infodovertisment MBUX, de a doua generatie. Iluminatul ambiental optional adauga doua culori exclusive masinii Maybach, auriu si roz, in timp ce cel din spate poate sa fie aranjat in functie de dorintele ocupantilor. Inginerii au adaugat masinii un material insonorizant si dezvolta un sistem de neutralizare activ al zgomotului de pe drum. In acest fel, habitaclul va deveni si mai confortabil si mai silentios.
Designul exterior se remarca printr-un calandru propriu masinii Mercedes-Maybach care cuprinde lame verticale. Cromul se regaseste in cantitati generoase, mai ales in partea de jos, in jurul geamurilor laterale si pe jante. Jantele au un diametru intre 19-21 de inchi. O caroserie in doua tonuri este si ea disponibila, la fel ca si farurile digitale care proiecteaza linii sau semnale de avertizare pe sosea.
Portierele din spate sunt mai late pentru un acces mai facil. In ceea ce priveste motorizarea sa, se doreste si o electrificare sub forma unui sistem hibrid lejer. Cei 496 de cai ai sai, ai motorului V8 turbo de 4 litri sunt transferati celor patru roti prin intermediul unei cutii automate cu noua rapoarte. Nu este vorba insa de a ajunge la un model cu V12. Pentru un confort total la condus, sistemul de suspensie pneumatic ajustabil cel mai avansat de la Mercedes, este inclus si el in modelul de serie. Este guvernat de catre un selector de mod de conduita la fel ca si motorul, directia si antiderapajul. In ceea ce priveste maniabilitatea, un sistem de roti in partea din spate directionale, care sunt optionale, permit reducerea diametrului de bracare in oras, de la 13, 4 metri la 12, 4 sau la 11, 4 metri. In plus, securitatea creste si ea, datorita scaunelor gonflabile si a conceperii unor centuri de siguranta mai sofisticate in partea din spate.