Nio eT7- toate informatiile cu privire la Tesla S model chinezesc

img
Home / Stiri si noutati auto / Nio eT7- toate informatiile cu privire la Tesla S model chinezesc

Dupa marca americana Lucid si a sa berlina electrica Air, iata ca un alt constructor, chinez, inca necunoscut pietii europene, viseaza si el sa rivalizeze cu Tesla. Numele sau este Nio si tocmai si-a prezentat propria sa intepretare pentru Model S- eT7. Sa spunem ca Tesla inca face valuri, este un dulce eufemism.

Dupa ce marca de origine americana Lucid, care si-a prezentat in septembrie anul trecut berlina sa Air, acest constructor inca necunoscut publicului european, se pare ca are cele mai mari ambitii. De altfel nu se mai ascunde si si-a prezentat de curand masina sa eT7, adica o berlina 100% electrica cu un design clar inspirat de Tesla Model S.

Vehiculul a fost prezentat la un eveniment numit « Nio Day », care ne duce cu gandul, tot la Tesla si la evenimentele sale, « Battery Day ». O Tesla Model S bis sau cel putin pe aproape. Daca masina Lucid Air propune un design exterior destul de distinct, masina Nio eT7 este destul de aproape de masina Tesla Model S, atat la interior, cat si la exterior.

Din profil, asemanarea este chiar una frapanta. Aceleasi linii minimaliste, zvelte si aerodinamice, aceeasi capota lunga, suprafata vitrata cu o forma analog… deci am putea foarte usor sa le confundam. Masina eT7 afiseaza de altfel marimi similare, chiar daca putin superioare. Este putin mai mare fata de Tesla S – 5, 10 metri fata de 4,98 metri. Si este si putin mai lata- 1,99 fata de 1.96. Si mai inalta, de asemenea, 1,50 fata de 1,46.

Diferenta dintre cele doua masini este mai marcanta atunci cand observam partile lor din fata si din spate, berlina chinezeasca, distingandu-se fata de cea americana prin farurile sale. Care se ating in spate pentru a forma o banda luminoasa, un procedeu foarte popular si foarte la moda in ultima vreme. La interior se poate admira imediat marea tableta tactila care este plasata pe vertical, la fel ca si la Modelul S. Aceste baterii sunt cele care vor intretine doua motoare- unul in fata cu magneti permanenti si unul de o putere de 180k kW, adica putin mai mult de 240 de ch. Celalalt este pe inductie in spate si are 300 kW, adica in jur de 400 ch. Mai dispune de o conectivitate 5G, de asistent vocal, o suspensie pneumatica inteligenta, un acoperis panoramic, scaune pe incalzire si un condus autonom de nivel 3.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *