Porsche 718 Cayman T si 718 Boxster T au fost prezentate in mod oficial
Iata doua versiuni minimaliste ce pun accentul pe sportivitate. Porsche se poate lauda cu faptul ca, combina cel mai mic motor din gama 718 si anume 2.0 Turbo, cu 4 cilindri si un pachet de sisteme si o serie de solutii sportive care pana nu demult, nu erau disponibile impreuna cu acest propulsor. Rezultat – versiunea T a lui Cayman si Boxster.
Zilele acestea, Porsche a dezvaluit o galerie foto oficiala precum si o serie de informatii tehnice cu privire la cea mai noua versiune dedicata gamei 718, Cayman si Boxster. Botezate in mod oficial 718 Cayman T si 718 Boxster T, aceste noi variante reprezinta un melanj deosebit de interesant intre versiunea de motorizare de baza disponibila pe aceste doua modele ( un motor turbo, cu patru cilindri, de 2.0 litri) si o serie de solutii si sisteme oferite de Porsche in general in cazul modelelor sport ale gamei. Demn de mentionat este sasiul sport si pachetul sport, Sport Chrono, care nu puteau fi pana nu demult comandate impreuna cu acest tip de motorizare.
Versiunile Cayman T si Boxster T au fost lansate dupa succesul enorm de care s-a bucurat Porsche in urma lansarii versiunii 911 T, extrem de asemanatoare din punctul de vedere al filozofiei. Indicativul T, conform istoriei Porsche, vine de la Touring si ofera masini special concepute pentru placerea condusului.
Sub capota acestei game noi, 718 T se afla un motor de patru cilindri de 2.0 litri, prezentat in aceeasi versiune in ceea ce priveste puterea – 300 CP si 380 Nm. Chiar daca vorbim despre cel mai mic motor prezent vreodata pe Boxtser si Cayman, acceleratia 0-100km/h este realizata extrem de rapid, in doar 5.1 secunde in cazul versiunii manuale. Versiunea PDK are nevoie de doar 4.7 secunde pentru a ajunge de la 0 la 100km/h. In cazul versiunii PDK, Porsche a anuntat ca vine si cu sistemul Launch Control.
Display-ul de pe consola centrala dispare ceea ce inseamna ca lasa in urma un bord deosebit de simplificat. Trebuie sa mentionam faptul ca persoanele care isi doresc neaparat aceasta optiune pot beneficia de ea in mod gratuit, o pot comanda in momentul configurarii masinii. Daca tot suntem la capitolul simplificare, aici intra si clantele interioare clasice, cu o solutie textila, inspirata din motorsport.
Jantele sunt de 20 de inch, un pachet Sport Chrono ceea ce ii permite soferului sa aleaga intre modul Normal, Sport, Sport Plus sau Individual. Fata de versiunile standard, sasiul este coborat cu aproximativ 20 de milimetri.