Range Rover 2022, o noua limuzina de generatie noua
Masina Range Rover de lux originala va fi restilizata si regandita pentru anul 2022. Vorbim aici despre emblematicul model Land Rover Range Rover, care dupa peste 50 de ani de existenta a devenit o adevarat limuzina 4×4.
Bazat pe o noua arhitectura longitudinala modulara flexibila (MLA-Flex) si fara sa-si piarda niciuna dintre capacitatile sale legendare off-road, vehiculul va fi disponibil in doua versiuni, SE si Autobiography, precum si o editie speciala de lansare numita Première Edition. Vor exista modele cu ampatament scurt, care ofera cinci locuri si modele cu ampatament lung, cu un al treilea rand de scaune, pentru un total de sapte locuri.
Anul viitor va urma un model Range Rover SV, demonstrand intregul potential de personalizare al diviziei Special Vehicle Operations (SVO) de la Land Rover. Masina are un interior somptuos Signature SV, cu patru locuri individuale. In plus, vor fi oferite doua sisteme de propulsie diferite – inainte ca aceasta companie sa adauge un nou Range Rover hibrid plug-in in 2023 (cu promisiunea de a 100 de kilometri de autonomie electrica) si in 2024 va aparea primul sau Range Rover complet electric.
Primul, numit P400, este un turbocompresor de 3,0 litri cu sase cilindri, cu hibridizare usoara, folosind o baterie de 48 de volti. Acesta genereaza 395 de cai putere. Al doilea poarta numele P530 si este format dintr-un BMW V8 de 4,4 litri care produce 523 de cai putere.
In plus, fiecare Range Rover 2022 beneficiaza de un sistem de directie pe patru roti pentru mai multa stabilitate la viteze mari si o mai mare manevrabilitate la viteze mici. Cercul de viraj devine astfel cel mai scurt dintre toate vehiculele Land Rover. La acestea se adauga o suspensie pneumatica reglabila ghidata de GPS si o tractiune integrala inteligenta ai carei senzori analizeaza drumul de 100 de ori pe secunda pentru a distribui mai bine cuplul.
Daca exteriorul se schimba discret, interiorul impresioneaza mai mult. Este pentru prima data cand Range Rover se bazeaza pe un ecran tactil curbat de 13,1 inchi, care pare sa pluteasca deasupra tabloului de bord, si pe SiriusXM cu 360L. Noul tablou de bord digital din fata soferului, in schimb, masoara 13,7 inchi si este posibil sa fie configurat dupa bunul plac.
Asistentul Alexa de la Amazon este inclus la fel ca Apple CarPlay si Android Auto Wireless. Apoi, actualizarile software de la distanta pentru mai mult de 70 de module electronice vor permite vehiculului sa evolueze in timp.
Pasagerii din spate sunt rasfatati cu un nou sistem de divertisment optional, cu ecrane tactile HD reglabile de 11,4 inchi si un alt ecran de opt inchi disponibil chiar pe cotiera centrala pentru a controla scaunele si aerul conditionat/incalzirea.
O gama mai larga de materiale de interior este disponibila pentru cumparatori, inclusiv o noua tesatura high-end care combina fibrele Ultrafabrics si Kvadrat pentru cei care nu doresc piele.
Produs la uzina din Solihull, Anglia, noul Land Rover Range Rover 2022 va fi pus in vanzare in Canada din aprilie. Preturile variaza de la 126.400 USD pentru modelul P400 SE pana la 182.200 USD pentru modelul P530 First Edition.