Toyota C-HR GR Sport: cea mai buna versiune a crossoverului hibrid?
Ar putea fi Toyota C-HR GR Sport combinatia castigatoare a familiei? Intre performante mai mult decat adecvate, o buna anduranta si un aspect (si mai) atractiv, are toate motivele sa placa. Asadar, ce valoare are in viata de zi cu zi?
Are aproape sapte ani si inca la fel de mult succes! Lansata in 2016, Toyota C-HR devine rapid o referinta in segmentul sau si pe buna dreptate. Un „SUV mic” cu un look agresiv si original, echipat cu un motor hibrid foarte practic in oras? O reteta castigatoare. In 2018, este chiar cel mai bine vandut model hibrid din lume. Cativa ani si o restilizare mai tarziu, crossoverul are in sfarsit dreptul la o versiune GR Sport. Iar aceasta este, cel putin, un succes, atat din punct de vedere al continutului, cat si al formei. Asadar, mai este la fel de eficient in oras si nu numai?
Toyota C-HR GR Sport: exact doza potrivita de „Sport
Trebuie doar sa te uiti la ea pentru a-i intelege succesul. O silueta originala, jumatate coupe inaltat, jumatate compacta, cu o frumoasa aparitie bicolora. Fie o iubesti, fie o urasti pe Toyota C-HR. Mai ales odata cu sosirea versiunii GR Sport, care aduce partea sa de dotari cu aspect sportiv. Sa o spunem de la bun inceput: nici aceasta noua versiune nu este transcendentala. Dimpotriva, joaca cartea discretiei in materie de rasa, iar asta este exact ceea ce ne place. Toyota C-HR GR Sport are multe elemente de caroserie in negru lucios. Liniile geamurilor, insertiile de la nivelul panourilor basculante si jantele de 19 inch. Cu bara de protectie frontala, lama sa, grila sa si livrea gri cromat / negru a acoperisului, ansamblul este destul de satisfacator. Spoilerul spate completeaza profilul crossoverului.
Toyota C-HR GR Sport este inca relativ discreta in peisajul urban. Din fericire, o mica emblema GR Sport impodobeste portbagajul. Cand deschizi portiera, vei gasi si praguri GR Sport. SUV-ul nostru urban nu atinge nimic altceva si astfel isi pastreaza aspectul impunator, dar compact. Dimensiunile sale: 4,40 m lungime, 1,79 m latime si 1,55 m inaltime. In cele din urma, doar rotile par putin „mici” in cadrul siluetei generale a crossoverului. In orice caz, C-HR nu-si asuma prea multe riscuri, ceea ce ar putea in mod legitim sa-i lase pe unii entuziasti cu dorinta de mai mult. Un difuzor spate mai indraznet? Un design specific pe linia de centura? Nu ar fi nevoie de mult mai mult pentru a diferentia cu adevarat acest C-HR GR Sport de gemenii sai deja foarte eleganti.
La bord: mai dinamica decat afara
Probabil ca este un paradox, dar este adevarat. Toyota C-HR GR Sport ne intampina intr-un habitaclu care este mai sportiv decat finisajul sau exterior. Acest lucru se datoreaza tapiteriei GR Sport din piele si Alcantara cu cusaturi rosii, precum si volanului. O insigna GR Sport pe volan si o inscriptie pe butonul de pornire ne amintesc cu cine avem de-a face. La bord, ornamentele lacuite in negru completeaza bine tapiteria… atata timp cat este curata. Deloc surprinzator, acestea prind repede praf si amprente, ceea ce poate enerva rapid maniacii. Regretam, de asemenea, numeroasele materiale plastice dure, dar, din fericire, acestea sunt mai prezente in partea inferioara. Plansa de bord este acoperita cu o frumoasa suprafata spumata asemanatoare cu pielea, ceea ce sporeste calitatea perceputa.